Aperio

Diskuse

Porodnice Praha 4 - Krč, Thomayerova nemocnice

Příspěvků: 59


Maximální spokojenost 11/2015lyx 20.07.2016 13:19

Podle recenzí jsem se ze začátku Krčské nemocnice bála, ale pak jsem zašla s přítelem na prohlídku celé porodnice, která na mne působila čistě a útulně. S několika porodními sestrami jsem absolvovala předporodní kurzy, na kterých mi odpověděli na jakkékoliv otázky a všechny byly moc příjemné. Pak už jsem se porodu opravdu tolik nebála a naopak jsem se začala těšit až jej budu mít za sebou.

Vzhledem k tomu, že se mi miminko neotočilo hlavičkou dolů, byla mi dána možnost vybrat si, zda zkusit rodit přirozeně, nebo císařským řezem. A vzhledem k pochybám ohledně krátké či zamotané pupeční šňury kolem miminka jsem se nakonec rozhodla pro císaře. S paní doktorkou i anestezioložkou jsem si po dohodě vybrala poloviční (epidurální) anestezii, tedy císaře při vědomí. Moc jsem si přála miminko hned vidět a všem váhajícím maminkám to mohu jen doporučit. Opravdu je to nepopsatelný zážitek! Ano, necítíte se hned fit jako po normálním porodu a opravdu jsou první dny po porodu hodně těžké, ale když vám pak sestřičky přinesou miminko na kojení, veškerá bolest se rázem vytratí. Za mně osobně bylo nejhorší po zákroku vstát, ale pak už to bylo jen a jen lepší. Jak dospělé, tak dětské sestřičky byly úžásné a se vším moc rády pomohly, když bylo potřeba. Bohužel si jméno svého porodního doktora nepamatuji, ale jak jemu, tak všem porodním sestrám jsem za vše moc vděčná! Neměla jsem od zákroku žádné komplikace a jizva se mi po porodu krásně hojí. Při volbě porodnice u dalšího miminka zůstanu asi věrná Thomayerově nemocnici. :-)

Odpovědět


Re: Re: Re: Re: Re: Obavyhang 23.02.2016 22:50

kontroly i monitory můžeš absolvovat v praze a pak rodit jinde, já už to tak dělám podruhé

Odpovědět


spokojenostAstyna88 02.12.2015 15:20

V Krči jsem rodila poprvé a určitě ne naposledy 3.11.2015, kde mi příjemná slečna porodní asistentka a paní doktorka pomohli s porodem malého Honzíka (39+6 tt, 50 cm, 3270 gr). Porod se mi spustil odtokem zkalené plodové vody, příjem v 15:30, porod v 22:25h. V porodnici mi zavedli tabletu na vyvolání, její zavádění bolelo asi víc než samotný porod, fuj, ale co už :) Jako pozitivní určitě hodnotím možnost skákání na balonu ve sprše, kde se kontraktce rozdýchávají daleko lépe než vleže. Vše jsem zvládla bez epidurálu, jen s lehkým nástřihem, který se mi už plně zhojil (jsem měsíc po porodu). Při porodu byl se mnou přítel, který dostal občerstvení a oblečení, za doprovod se od listopadu platí 300 Kč místo 700 Kč. Personál super, radili mi, pomáhali, vše jsme zvládli výborně, prý jsem byla odvážná a nebála se :-) Hlavně být pozitivní, já se celou dobu usmívala a vše dopadlo výborně! Šestinedělí bez problémů, laktační poradkyně mi pomohla s kojením, byla se mnou celý den, učili jsme se kojit. Takže porodnici určitě doporužuji, jídlo mi moc chutnalo, bylo ho i dost, kladně hodnotím i návštěvu fyzioterapeutky, která mi doporučila vhodné cviky v šestinedělí. Za pár let znovu :))

Odpovědět


Skvělá zkušenost - říjen 2015Eva Kaas 30.11.2015 11:39

Rodila jsem tu v říjnu 2015 jako prvorodička. Od příjmu až po propuštění jsem byla naprosto spokojená s péčí o sebe i dceru, s přístupem personálu, prostě se vším. Do Krče bych šla znovu a doporučila jí i nejlepší kamarádce.

Můj porod probíhal z mého pohledu úplně hladce. Paní doktorka se sestřičkou působily naprosto klidně, což jsem hodně ocenila. Nikdo mě nestresoval, nemusela jsem dělat žádná rychlá rozhodnutí a mohla jsem se soustředit na sebe a na to, jak se na miminko těším.

Velký dík proto patří jak paní doktorce Figurové, ke které chodím také na gynekologii, tak veškerému personálu nemocnice.

Dcera se narodila předčasně, a tak strávila první den na JIP ve vyhřívané postýlce. Já jsem byla na oddělení šestinedělí. Na dětském JIPu nemůžete být s miminkem, ale můžete ho chodit navštěvovat a odstříkávat pro něj mléko. Samozřejmě se mi ten první den stýskalo, když jsem svojí holčičku viděla jen párkrát , ale ani jednou jsem neměla pochybnosti o tom, že je o ní dobře postaráno. Miminko může na JIPu navštěvovat i tatínek.

Jak vypadá klasické šestinedělí, nemůžu říct. Nemocnice se rekonstruuje a namísto tohoto oddělení jsou všechny maminky na nadstandardu. Tam je to opravdu pěkné. Výhodou jsou i dlouhé návštěvní hodiny. Po rekonstrukci bude určitě pěkné i nové oddělení šestinedělí.

Když už nemusí být miminko na JIPu, můžete se přestěhovat za ním na oddělení nedonošených dětí. Hned další den jsem tam dostala pokoj a od té doby jsem měla dceru u sebe. Toto oddělení není nijak velké a ani nepůsobí jako nemocnice. Každá maminka má spolu s miminkem svůj vlastní pokoj, který je zařízený spíš jako doma, něž jako v nemocnici (žádné kovové postele a noční stolky, dlaždice a zápach dezinfekce). Samozřejmě vždycky může být pokoj větší a vybavení ještě lepší. Ale o tom to není. Smyslem není srovnávat s pětihvězdičkovým hotelem.

Co ale pětihvězdičkové bylo, byla celková nálada na oddělení. Obrovskou zásluhu na dobré atmosféře má celý personál. Sestřičky byly milé, vždycky ochotné odpovědět na jakýkoli dotaz. V klidu mi všechno ukázaly. Když jsem potřebovala, všechno zopakovaly. Těch informací je opravdu hodně, zvlášť pro čerstvé maminky. Když jsem odkývala, že něčemu rozumím, a za pět minut jsem se ptala znovu, protože jsem to stačila zapomenout :) , žádná ze sestřiček se netvářila kysele.

První dny, když ještě maminky nejsou moc zkušené, stačí, aby miminko déle plakalo, a sestřičky se přijdou zeptat, jestli něco nepotřebujete.

Ocenila jsem vytrvalou podporu při kojení. Sestřičky mi taky poradily, kde holčičku pohladit, aby se utišila a kde, aby neusínala při krmení.

Optimismus dodává i to, že se na vás zaměstnanci usmějí a popřejí pěkný den, když jdete na oddělení po chodbě. Nebo prohodí pár slov. To neplatí jen pro zdravotníky, ale i pro pomocný personál.

Děti tam prostě mají rádi a zacházejí s nimi ohleduplně a jemně. Z maminek nedělají neschopné nešiky, když něco nejde napoprvé.

Celkem jsem se při zkušenosti z některých nemocnic obávala jídla. A přiznávám, že jsem taky trochu mlsná. Byla jsem příjemně překvapená. Nečekejte, že tam vaří první vývařovna s michelinskou hvězdou, ale jídlo mělo chuť i barvu a nebylo jednotvárné. Občas se trochu minulo dietou pro kojící matky (třeba špenátem s pořádnou dávkou česneku :) ), ale celkově to nebylo zlé. I tak doporučuju vzít si s sebou něco, co máte rády a co se snadno jí. V noci po kojení jsem si často dávala, druhou, třetí a čtvrtou večeři :)

Návštěva na pokojích je jen pro tatínky. Ostatní musí být ve speciální návštěvní místnosti. Vypadá to sice jako omezení, ale je to pochopitelné, na oddělení jsou některá miminka skutečně hodně malá a citlivá. Zato tatínkové můžou po domluvě přijít i mimo návštěvní hodiny. Nikdo se tu na ně nedívá jako na vetřelce.

Pro maminky, které porodily předčasně, je hodně praktické i to, že vám tu miminko pohlídají, když potřebujete jít mimo nemocnici něco zařídit. Sice jsem toho nevyužila, ale kdybych tu holčičku nechala s kteroukoli sestřičkou, nemusela bych se bát, že se o ní nepostará na jedničku.

Kdybyste měly pocit, že jste totálně vyčerpané, miminko vám pohlídají i v noci.

Porodnici hodně křivdí všechny ty diskuze o tom, že doktoři a sestry dělají klidně všechno špatně, jen aby si usnadnili a urychlili práci. Když půjdete do porodnice s tímhle přístupem a budete namísto spolupráce při porodu pozorovat, co a proč dělají lékaři a sestry, a jestli je to přesně podle toho, co se dočtete v rádoby odborných diskuzích a knížkách, tak si moc nepomůžete. Ptejte se, buďte pozitivně naladěné a šťastné (vždyť se vám právě narodilo to dlouho očekávané miminko). Občas je taky potřeba si přiznat, že nemáte patent na péči o dítě (zvlášť když máte první) a že teorie na internetu a v knížkách potřebuje korekci praxí zkušených sestřiček a doktorů.

Odpovědět


PôrodIvona 13.11.2015 18:26

V Thomayerové nemocnici som rodila pred necelými dvoma týždňami. Mnoho rodičiek asi po takejto dobe ešte nie je schopná napísať nič pozitívne, ale ja práve naopak musím. Thomayerovú nemocnicu musím jedine a jedine odporúčiť. Moj porod bol vyvolaný a teda som si tam poležala trošku dlhšie. Musím pochváliť doktorku Moldavskú a aj všetky sestričky od tých čo sa starali o maminy cez tie čo sa starali o miminka, cez sestričky z laktačnej ligy až po sanitárky. Pani doktorka je skvelá a cely porod mi bola aj psychickou oporou (samozrejme, že tou najvačšou bol manžel). Porod nebol dlhý a náročný ale spolu so super personálom a manželom sme to zvládli. Sestričky hned po porode sa postarai o mna aj o malu. Neustále nás niekto na izbe kontroloval, či už nám radili s kojením, alebo kontrolovali malé alebo kontrolovali nás, či niečo nepotrebujeme....sanitárky nás vždy prišli zavolať na papu. Keď bol nejaký problém sestričky nám vždy ochotne pomohli aj o tretej v noci, keď sme sa ešte nevedeli prisať sestrička ochotne prišla a pomohla nam. .....neviem čo mám viac dodat veľká spokojnost..pri odchode som sa bola sestrička poďakovať za super starostlivosť. Viete, ono to možno záleži aj od prístupe mamin, ak si myslíte, že idete do hotela a čakáte a že sestričky budú za vás robiť všetko aj rodiť...tak potom sa nečudujte, že nie ste spokojné..sestrička sú tiež len ľudia a tie v Thomayerovké sú super a za svoju prácu majú moje uznanie a vďaku.

Odpovědět


Re: porod koncem pánevnímpm 17.02.2015 21:52

Předpokládám, že teď už máš po porodu, ale pro ostatní podobné případy odpovídám:
Rodila jsem v Krči v srpnu 2013 spontánně dítě v poloze koncem pánevním, vše proběhlo hladce, personál byl skvělý. Nikdo mě k tomu nenutil, rozhodla jsem se sama. Zároveň mi to ani nikdo nerozmlouval, všechno nasvědčovalo tomu, že je to rozumný postup, byť jsem byla prvorodička. O tom, jestli budeš moct rodit spontánně, rozhoduje doktor, který má službu, podle situace a podle svých zkušeností. Když ale nebudeš chtít, asi tě nutit nebudou.

Odpovědět


Zločinci Samuel 10.02.2015 22:19

Příšerné chování, lži, po stížnosti další lži.

Odpovědět


Již nedoporučím!Monika 27.11.2014 22:32

S Krčí jsem byla nadmíru spokojena při porodu roku 2010.Por.asistentka s lékaři byli zlatí.porod byl náročný,ale mimi se narodilo i když císařem zdravé.Jídlo dobré a bohaté.Sestřičky nadmíru milé.Roku 2011 jsem rodila opětně a zase zde.Personál výborný,jídlo chudší,pouze díky názoru pana primáře,že správný je přirozený porod ze mě holčičku vyrvali a já byla 14 dní k nepoužití bych i tak Krč doporučila.Nyní již ne!1.8.2014 jsem rodila v Krči potřetí.14 dní před termínem mi lehce odešla voda,začaly mi stahy,tak jsme se sebrali jeli rodit.Ale nic se nedělo.Kontrakce přestaly ,plod.voda netekla,tak mne po 3 dnech propustili domu.14 dní bylo vše v normálu.1.8.jsem se skvělou por.asistentkou Mirkou porodila úplně lehce holčičku?ale úplně fialovou.A tím to začalo.Malou odvezli na JIP a po pár hodinách na JIRP KE KARLOVU,kde nám ji začali zachranovat.Po mnoha testech nám oznámili proč malá nemůže sama dýchat.Měla otravu krve,v Krči chytila infekci,která zasahuje plíce-Klebsiela a ještě jí tam nějakej umělec intuboval o 0,5cm vetší hadičkou než-li měla dostat,takže jí poškodil hrtan.Díky Karlovu je z infekce venku.Diky panu primáři Jurovčíku z Motola se dostává i z druhého problému,ale je to ještě na delší trasu.Takže Krč již ne!Jídlo je strašný,hygiena úděsná a po porodu jsem se tam cítila jak vzduch.Všichni se mi vyhýbali.

Odpovědět


porod koncem pánevnímTina 20.11.2014 13:50

Chtěla jsem se zeptat, mám otočené miminko hlavou nahoru. tady jsem se dočetla, že spontánní porod koncem pánevním ne, ale doktorky se diví že jako prvorodička bych dala přednost císaři. A vypadají, že by daly přednost porodem koncem pánevním. Tak nevím co si o tom mám myslet...navíc, kdo to nakonec rozhoduje? Primář nemocnice?
U porodu koncem pánevním se bojím právě těch komplikací pro mimi.

Odpovědět


skvela zkusenostKaterina 18.10.2013 14:40

V Krci jsem rodila pred mesicem, 6 tydnu pred terminem porodu. Vsichni byli profesionalni, mili, udelali si cas na me otazky, kdykoliv jsem potrebovala. Obzvlaste na oddeleni pro nedonosence mi sestricky velmi pomohly jak s peci o miminko tak s kojenim, byly trpelive a laskave. Pokud si neprejete alternativni porod, muzu Krc vrele doporucit.

Odpovědět


Nikdy víceKpodol 02.10.2013 15:04

Již nikdy více! Rodila jsem zde v 11/09, některé sestry byly vyloženě hrubé, sprosté, dítě mi po porodu sebrali, nikdo se mnou během porodu nekomunikoval, ani po takřka 4 letech mi nikdo neobjasnil z jakých důvodů mě nechali samotnou na sále po porodu krvácet. Naprosto ignorovali počínající laktační psychozu. Pár sestřiček a doktorek bylo celkem ok, a jedna dětská, ale jinak hrůza. Na pokojích neskutečně přetopeno, jídlo se jíst nedalo, ale to vem čert, doktoři na vyšetření před porodem strašně nepříjemní a chovali se opravdu jak k rohlíkům na běžícím pásu - totéž ostatní personál. Jedinné pozitivní při porodu bylo, že mi paní asistentka řekla abych neotevírala oči aby mi nepopraskaly žilky, jinak všechno špatně. Opravdu hrubé zacházení i když viděli, že už v době příjmu jsem na tom byla velmi špatně po psychické stránce. Nyní mám jít rodit znova, ale sem nikdy víc. Způsobili mi akorát trauma.

Odpovědět


Re: Re: ObavyAlena 28.05.2013 10:01

Evi, děkuji za uklidnění. Jo taky jsem tuto porodnici zvolila po kladných ohlasech maminek, ale ty záporné mě vyděsily. Tak snad máte pravdu a vše bude v pořádku :-) Moc děkuji

Odpovědět


Re: Re: Re: ObavyZdena 06.07.2013 13:23

Kdybych si u někoho přečetla, že měl jakékoliv negativní zkušenosti, tak do té porodnice nejdu - personál má být pro mne, ne já pro něj a pro vylívání si jejich negativních emocí. Nerodím přece každý den a oni jsou mj.placeni z mých daní! Aleno, nechoďte sem. Zvolte jinou porodnici, já například zvolila Neratovice s vlastní porodní asistentkou. Je to malá porodnice, perou se o každou rodičku, proto jsou příjemnější než pražské molochy. Nechápu, proč se pražské ženy chtějí dostat jen do Prahy, kde se ještě navíc potupně a protiprávně musejí registrovat nejlépe v den početí.

Odpovědět


Re: Re: Re: Re: ObavyTereza 11.02.2014 08:13

Nechápeš, proč chtějí pražské ženy do pražské porodnice??? Co třeba kontroly každý týden, při přenášení 2x-3x v týdnu? To musí být bomba, jezdit 3x v týdnu do neratovic, nechat se tam pořád vozit. Ale tak to asi bude, když ženská nemá na práci nic jinýho.

Odpovědět


Re: ObavyEva 27.05.2013 21:37

Aleno, ničeho se nebojte. Já v Krči rodila před dvěma lety a teď jdu znova. Porod téměř bez zásahů, ze všech osob, které jsem tam potkala jen 3 trochu nepříjemné zkušenosti...

Odpovědět


Re: ObavyEva 27.05.2013 21:37

Aleno, ničeho se nebojte. Já v Krči rodila před dvěma lety a teď jdu znova. Porod téměř bez zásahů, ze všech osob, které jsem tam potkala jen 3 trochu nepříjemné zkušenosti...

Odpovědět


ObavyAlena 24.05.2013 19:45

Tak nějak nevím co teď. Asi už je pozdě změnit rozhodnutí. První dítě jsem porodila U Apolináře a nebyla jsme spokojená ani s péčí o mě a ani o Syna.Tak jsem nyní zvolila Krč a po přečtení negativních reakcí jsem v rozpacích :-( a začínám se bát :-( Tak snad to dobře dopadne....

Odpovědět


Re: Re: Nedoporucuji AmateriSimona 24.05.2013 16:33

Ano zazalovala jsem je a soud jeste neprobehl vse je v chodu, policie mi potvrdila, ze nejsem prvni se spatnou zkusenosti s touto porodnici a Mudr. Motyckou, ktereho bych ani Mudr. nenazyvala

Odpovědět


Re: Nedoporucuji AmateriIleka 09.04.2013 17:36

Zažalovala jste je pro nedbalost? Pokud ano, jaké byli následky.

Odpovědět


Re: Nedoporucuji AmateriIleka 09.04.2013 17:36

Zažalovala jste je pro nedbalost? Pokud ano, jaké byli následky.

Odpovědět


Re: Nedoporucuji AmateriIleka 09.04.2013 17:35

Zažalovala jste je pro nedbalost? Pokud ano, jaké byli následky.

Odpovědět


Nedoporucuji AmateriSimona 03.04.2013 13:21

V Krci jiz nikdy vice, nejhorsi porodnice co se tyce personalu a lekaru, odpad z cele republiky. Ozraly Mudr.Motycka, Mudr. Burgetova absolutne nema paru co ma delat, diky nim mi zemrelo dite a pak malem jeste zabili i me skoncila jsem na ARU na pristrojich...otresny zazitek, ktery poznamenal muj zivot navzdy. Kazda jina porodnice ihned hospitalizuje pri preeklampsii a vyvolava porod ci provede cisarsky rez, tady v Krci to nikoho nezajimalo a ve 39 tydnu mi rekli ze muj chlapecek zemrel, na prijmu ozraly Motycka ze ktereho tahlo, Burgetova co me poslala domu a zavinila tim smrt meho ditete a pri porodu me nechali krvacet celou noc az se mi prestala srazet krev a malem jsem tam zustala take...dekuji jen Mudr. Tumovi bez ktereho bych tu jiz nebyla...zaslouzil by si lepsi porodnici pro svou praci. Krc nikdy vice v zivote...Nedoporucuji

Odpovědět


Re: Nedoporucuji Amaterikraskav 30.07.2014 16:15

Ozraly Motycka,tome udivuje asi 1let byl mym obvodnim gynekologem,stejne jsem ho zmenila kvuli neduslednosti.

Odpovědět


Velká spokojenostLucie 22.02.2013 17:25

Hezký den,

porodnici v Krči jsem si vybrala na doporučení kamarádky,která tady přivedla na svět dvě děti i kvůli tomu, že zde velmi podporují kojení. Protože jsem před porodem jako prvorodička absolvovala kurz u porodní asistentky Ivany Konigsmarkové( velmi podnětný,alternativní, zaměřený spíše na ženy, které si přejí rodit doma,lidsky vedený) měla jsem obavu, jak zvládnu porod v porodnici(představa anonymního,chladného prostředí...)Byla jsme mile překvapena. Pozitivní je, že porodní sály jsou vždy jen pro jednu rodičku, tedy máte zde soukromí, nerodí vedle vás jiná maminka. Dopředu jsme s manželem jasně věděli, že k tlumení porodních bolestí odmítneme dolzín(opiát, který je tady často nabízen). Nebyl s tím vůbec žádný problém, personál naše přání respektoval. Můj samotný porod v porodnici byl velmi rychlý, za dvě hodiny byl syn (téměř 4 kila) na světě. Do porodnice jsme přijeli v deset večer, celý den doma jsem měla velmi bolestivé kontrakce), doktor řekl, že jedeme právě včas. Měla jsme dostat klystýr, ale už se to nestihlo. Klystýr můžete odmítnout. Zvládla jsem sedět na balonu ve sprše(pro větší otevření porodních cest)a šlo se na sál. Otevřená na 10cm, na zesílení kontrakcí oxytocín, ale nevnímám to negativně. Pak to šlo ráz na ráz. Honzík byl na světě 16 minut po půlnoci. U porodu byla velmi profesionální porodní asistentka Jaroslava Ondráčková, teprve na závěr přišel lékař Jan Smrčina, kterého jsem znala už z poradny. Celou dobu byl se mnou manžel,kerý mne povzbuoval. Přestřihl pupeční šňůru, na 15 minut odešel s pediatričkou vedle, kde miminko zvážili a změřili, mě zatím lékař zašil a poté už jsme jen s manželem a našim malým byli více než hodinu spolu sami na sále. Manžel přizhasnul světlo na sále, byl klid, bylo nám hezky. Nikdo nás neobtěžoval, měli jme naprostý klid...
Musím velmi pochválit práci veškerého personálu od sestřiček v předporodní poradně, porodní asistentky, přes sestřičky na novorozeneckém, až po sanitářky a uklízečky. Všichni velmi píjemní. Na cokoli chcete,se můžete zptat, rádi poradí, odpoví, pomohou s kojením. Kojení je zpočátku samozřejmě stres,byla tam také jedna velmi militantní laktční poradkyně, ale ty ostatní byly naštěstí rozumné a nedělaly z kojení tak velké drama. Pozor! V Krči nepochodíte s dudlíkem. Ale pokud vaše miminko pláče a vy si potřebujete odpočinout, ochotné sestřičky na noční službě si ho k sobě vezmou a přivezou na další kojení. Za sebe mohu vyjádit velkou spokojenost.

Lucie

Odpovědět


Dotaz- vlastní porodní asistentka?Alpenrose 27.01.2013 23:40

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda-li je možné mít v Krči vlastní porodní asistentku? Pochopila jsem že spíš ne. Nevíte kde to možné je?
Díky za Vaše odpovědi! L.

Odpovědět


Velká spokojenostevahamplova 25.10.2012 15:17

V Krči jsem rodila 08/10/2012.Do porodnice jsem byla přijmuta už 07/10/2012 v 11.00 hodin, protože mi odtekla plodová voda a kontrakce nikde.Sestra na příjmu milá a ochotná, doktor přišel cca do 10min., vyšetření bez výhrad - ukázal mi mimi na UTZV, vysvětli jak to dál bude probíhat a z důvodu pozitivního streptokoka jsem byla víc pod kotrolou.Sestra z příjmu mě předala na odd. šestinedělí, kde mi bylo vše vysvětleno /co kde je toalety, sprchy, jídelna , na koho se obrátit, kdo a kde z personálu je - pro maminky a miminka/.Pokoj jsem měla standardní, byli jsme tam 2.každé 2hodiny mi natáčeli monitor, měřili tlak a teplotu.Stále jsem neměla kontrakce.Po 18hod. jsem dostala prášek na vyvolání a po 20hod. přišli první kontrakce.Stále do toho monitor, měření tlaku a teploty.Cca ve 22hod. jsem přešla z šestinedělí na porodní sál - do přípravny, kde byla porodní asistentka, která opět vše vysvětlila a nabídla sprchu, míč ... v tu dobu už přijel přítel a byl semnou.Cca po 30min. jsem přešla na porodní sál, kde jsem byla až do porodu na monitoru.Díky tomu jsem viděla, jak se mi stupňují a přichází kontrakce.Pomalu se mi otvírali porodní cesty, souhlasila jsem s nějakým urychlovákem a zároveň i s injekcí proti bolesti / měla jsem díky vyvolání velmi bolestivé kontakce, ale mimčo ne a ne se posunout /.Porodní asistentka mě velmi podporovala, chválila, dodávala sílu a motivovala a díky tomu jsme to zvládli ! Doktor přišel cca na posledních 10min. :-) Terezka přišla na svět ráno v 05,19 hod. Cca za 20min. mi jí přinesli a přiložili k nakojení.Po šití jsem byla převezená na pokoj, cca za 4hod. jsem si dala sprchu a Terezku mi přivezli na pokoj cca kolem 13hod. a byla semnou až do propuštění z porodnice.V tu samou dobu přišla sestra, která mi vysvětlila a ukázala přebalování, koupání, kojení.Dál mi předala "příručku", kde bylo vše o šestinedělí, kojení, stravě.
Druhý den přišla jiná sestra, která vysvětlovala co a jak je potřeba dělat v šestinedělí + vše co řekla bylo na letáku, který mi zůstal.Třetí den přišla jiná sestra, která informovala o možných dotací od státu v době MD.
Na jídlo si nemůžu stěžovat, bylo ho dost a bylo vyvážené.K pití je neomezené množství čaje /ovocný nebo černý/.

Doporučení: ptejte se na vše, co Vás zajímá nebo trápí.
Pokud budete očekávat, že na to někdo přijde, mýlíte se.Personál je tam pro Vás, ale bez toho, aniž by věděli, co potřebujete, Vám nikdo neporadí/nepomůže - né že by nechtěli, jen to od Vás nebudou vědět a můžete to vnímat velmi negativně.Např. kojení je jen na Vás a Vaší motivaci a trpělivosti.Ze začátku, cca 3-4dny to není ono, ale chce to vydržet a nestresovat.

Závěrem: byla jsem víc jak spokojená.Od příjmu až po propuštění včetně informací a péče.
Určitě Krč doporučuji a budu-li mít ještě někdy druhé mimčo, neváhám a půjdu tam.
Skutečně si vážím práce všech na celém odd. a oceňuji trpělivost a ochotu.

Odpovědět


Velká spokojenostPetra 11.03.2012 11:05

Dobrý den,

ráda bych touto cestou poděkovala za skvělou péči všech, kteří se mi věnovali při mém prvním porodu dne 5.3.2012 u vás v porodnici v Krči.
Zejména oceňuji laskavý přístup porodních asistentek, profesionální přístup doktorek a doktorů, ochotu a milé jednání sestřiček na gynekologickém oddělení.
Jmenovitě bych pak chtěla moc poděkovat zejména porodním asistentkám Jaroslavě Ondráčkové, Jaroslavě Rožánkové a Mirce Vyhnalové a také Mudr. Výtiskové bez nichž bych dlouhý a vyčerpávající porod vůbec nezvládla.
A ještě jedno soukromé poděkování Jaroslavě Ondráčkové, která mě na oddělení šestinedělí psychicky podpořila a pomohla s kojením. Moc ráda bych znova v budoucnu rodila u vás.

S pozdravem
MgA. Petra Jůzová

Odpovědět


Spokojenost, úcta a poděkováníHanka 11.02.2012 19:05

V Krči jsem rodila koncem ledna 2O12.
Poděkovat bych chtěla maminkám nastávajícím a pak i stávajícím se kterými jsem se už potkávala v prenatální poradně a nebo pak na oddělení šestinedělí s nimiž jsem prožila první kontrakce a týmu zdravotníků jak na standardním oddělení tak nadstandardním oddělení, kam jsem se po porodu probojovala si zaslouží můj velký dík a úctu.
Zejména pak dík pí. doktorce Chromjákové, která je dle mého názoru poklad celé krčské porodnice, dále velké dík pí. doktorce, anestezioložce která mi zaváděla epidurální katetr, bohužel nevím jak se jmenuje, jen vím, že je narozená ve znamení ryb :-).
Také velké poděkování celému týmu na porodním sále a následně na oddělení JIP.
Ještě jednou velký dík všem.

Odpovědět


vedeníKamchinka 02.02.2012 14:55

Dobrý den, jen chci upravit autora článku, již nějaký ten rok je vrchní sestra - Lenka Cejpková a Thomayerova nemocnice není Fakultní.
S pozdravem

Odpovědět


Re: vedeníKamchinka 03.07.2013 11:44

a nový pan Primář je MUDr. Kolek

Odpovědět


Re: POZOR NA LAKTAČNÍ LIGU!!!Petra 29.09.2011 20:00

Tak já mám přesně opačnou zkušenost. Neměla jsem mléko 3 dny, takže sestry se mnou zkoušely možné i nemožné. Vše v klidu. Jako prvorodička jsem byla tím vystresovaná, že nemám čím nakrmit dítě, ale sestřičky byly hodné a milé. Poradily mi nějké pomůcky (kloboučky na kojené kvůli plochým bradavkám, různé gely na rozpraskaná prsa apod.)a zadařilo se. Nebýt ale jejich podpory, vzdala bych to. Bohužel je to o tom, na koho narazíte. Já měla štěstí a nemůžu si na nic stěžovat. Do Krče bych šla klidně znova, ale chápu, že když se někdo setká s hrozným přístupem, že ho to odradí.

Odpovědět


Moje zkušenostLenda 21.09.2011 17:04

Minulý týden jsem rodila v Krči a jsem spokojená. Personál od porodního sálu, přes oddělení šestinedělí po dětské v naprosté pohodě. Sestřičky na odd. šestinedělí byly hodné a pomáhaly, což jsem jako prvorodička velice ocenila. Dětské sestry taky super, hodně pomáhaly s kojením i když mi to ze začátku moc nešlo tak mě v tom nenechaly a pomohly. Doktoři také v pohodě. Doporučuji.

Odpovědět


KRČ - NEVER MORERadekter 20.05.2011 01:15

v Krči jsme rodili v květnu 2011. byl to náš třetí porod, ale první v Krči. první jsme měli ve Vrchlabí a druhý v Neratovicích. Ukázalo se, že rodit potřetí v Krči není dobrý nápad. Proč? Protože víte, že porod může být úžasný zážitek, toho se ovšem v Krči nedočkáte. Ne že byste byli ochuzeni o zážitky, to vůbec ne, ale věřte mi, že jste si během těhotenství porod takto nepředstavovali.
Pokud chcete prožít porod ve stylu socialistického zdravotnictví, kde bude prioritou dostat z vás dítě co nejrychleji za použití všech možných prostředků(samozřejmě pouze v poloze na zádech - jinak se totiž rodit nedá), směle do Krče. Nezapomeňte se zde potom podělit o zážitky, třeba s Dolzinem :-(
Pokud ovšem chcete prožít porod jako jeden z nejúžasnějších momentů svého života a připadat si jako lidská bytost o kterou mají ostatní zájem a chtějí jí skutečně pomoc, tak to do Krče nemůžete.
Nejsem žádný příznivec domácích porodů, myslím, že je to příliš velké riziko při možných komplikacích které mohou nastat, ale po této zkušenosti trochu víc rozumím ženám, které se pro to rozhodnou. Nicméně si stále myslím, že správné je rodit v porodnicích.

Pokud byste snad neměli dost zážitků z porodu, nezoufejte mnoho dalších si jich odnesete z následujících dnů. Žena měla nadstandart :-) Cenou určitě. Ceny jsou jsou jako ve Špindlu v hlavní sezóně - 2.500 Kč/noc :-) Ovšem i zde na vás dýchne atmosféra minulé doby. Na pokoji je nějak příliš teplo, aha topí topení, tak ho stáhneme, aha není tu žádné kolečko na radiátoru :-) takže regulovat lze pouze otevíráním okna, což ovšem vzhledem k venkovní teplotě v květnu není příliš účinné. Prostě když se topí, tak budou mít všichni rozehřáté radiátory i kdyby nechtěli. O zážitcích s kojením se rozepisovat nebudu, neboť jsem pochopitelně nebyl u všeho, ale užijete si také :-) velmi legrační je například váha na které se má zjišťovat přírůstek po kojení. Další vtipnou kapitolou je stravování, poslední jídlo dne je večeře(původně jsem myslel, že je to svačina - rohlík, sýr, salám) v 16:30 a další jídlo je až druhý den snídaně cca v 7:00, vyloženě ideální časování stravy pro kojící ženy (14 hodin bez jídla), ale nezoufejte na chodbě je automat na sušenky.

takže kdo má odvahu hurá do Krče

Odpovědět


Re: KRČ - NEVER MOREHortenzie 01.09.2011 12:09

Ano, rodit po Vrchlabí a Neratovicích v Krči opravdu není dobrý nápad :). Překvapuje mě ta vaše deziluze, Krč je skutečně porodnice jiného typu než dvě výše uvedené. Nijak se tím ale netají, informací je k dispozici všude dost. Pokud jste se tedy pro ni rozhodli, nemělo by vás šokovat, že se tam rodí vleže a že se zaměřují na kojení. Porodila jsem tam dvě děti a protože jsem si to, jak to tam chodí, předem zjistila, věděla jsem, do čeho jdu. Část jsem akceptovala a část jsem si ohlídala - např. odmítla jsem Dolsin. Vašemu rozladění nerozumím, mohli jste přece jít jinam.

Odpovědět


Re: Re: KRČ - NEVER MOREKvetaS 26.10.2011 09:00

Naopak se domnívám, že tento příspěvek je velmi důležitý! Porodnice dnes totiž do dotazníků neváhají naslibovat "hory i s horákama" (viz výše např. druhá doba porodní v případě fyziolog. porodu je avizována jako možná v jakékoli poloze!) a k tomu se pak přidá pár reakcí rodiček spokojených, protože na ně personál "byl hodný", a leckdo se může nechat zmýlit. Je skvělé, když se z přímé zkušenosti dozvíme, že uváděné informace nejsou pravdivé a že porodnice uspokojí především ty rodičky, kterým vyhovuje o porodu nepřemýšlet a prostě si ho odbýt dle pokynů erudovaného a (doufejme) příjemného personálu. Ne každý má halt možnost rodit ve Vrchlabí a hledání alternativy je opravdu hodně těžké (vlastní zkušenost, my ve Vrchlabí 3x a 1x v Č. Krumlově)

Odpovědět


Re: Re: Re: KRČ - NEVER MOREIleka 09.04.2013 17:56

Mě strašně překvapují lidé, kteří čekají, že se jim vše naservíruje na zlatém podnosu. Rodila jsem v Krči. Vždy mi bylo sděleno, co se bude dít a co aplikují a vše se dělo s mým souhlasem. Pokud jsem něco odmítla, tak jsem se nesetkala s negativní reakcí... Prostě je to jako všude, nesmíte se bát vyjádřit, jaké jsou Vaše představy a očekávání. Pokud to neuděláte, nic se k přirozenějším porodům neposune...

Odpovědět


Re: Brutalita a ponižováníMareL 07.03.2011 17:53

První dítě jsem rodila u Apolináře(2008) a druhé v Krči (2011). Oba porody mne utvrdily v tom, že porod v porodnici je pohodový, pokud je rychlý a bezproblémový. Jinak obě porodnice točením monitoru komplikují porod a nutí rodit s nohama nahoře jako ve středověku! V obou byli lidé vstřícní i neurvalí.
Když čtu příspěvky maminek, které si prošly peklem, je mi do breku. Já cítila zejména teď u druhého porodu ponížení a nespravedlnost také - že se musím podvolit lékařské praxi, že musím poslouchat "zkušené". Pocit, že "oni" vědí lépe než já, jak rodit, byl zdrcující. Bere to odvahu a také chuť spolupracovat.
Je v mé povaze, že přestávám věřit doktorům, kteří se chovají zle (naštěstí jsem měla výborné doktorky u obou porodů, jen ta druhá z Krče byla prostě příznivkyní Dolsinu :-( a že se začínám stavět do opozice, když mi někdo odmítá pomoc s argumentem, že se to tady tak nedělá.
Chápu matky, které chtějí rodit doma (já o tom také velmi vážně uvažovala). Všichni, kdo tomuto neporozumí, označují "domorodičky" za divoženky a nezodpovědné a hazardující kreatury. Ale který chlap by takové zacházení snesl, zvláště při těch bolestech???

Odpovědět


Krč dělá vše pro rychlý porod, příroda nepřírodaMareL 07.03.2011 17:25

Rodila jsem v Krči v únoru 2011. (Apolinář 2008)
V poradně se střídají lékaři, často jsou tam i 2zároveň - je to jako na Václaváku. Někdo je velmi příjemný a dokonce se představí, někdo neřekne skoro ani slovo (dokumentaci mi při porodu sebrali, takže nemám jména:-(
Doprovod rodičky 700,- Kč.
Epidurál 5700,- Kč - platí si rodička.
Na přípravně jsou matky pohromadě v jedné místnosti - klystýr se provádí za plentou, ostatní matky jsou ve sprše, když však chce některá na WC, musí okolo matky, která je na přípravě!
Pouze jeden porodní sál má sprchu, jinak se chodí do sprch v místnosti, kde se provádí klystýr a holení.
Doprovod má k dispozici křeslo a WC na chodbě (nikoli jako u Apolináře, kde musel muž požádat o stoličku, aby si ke mně mohl sednout, a na záchod chodil přes celou porodnici).
Pokud porod neběží minimálně 1cm za hodinu, urychlují porod farmaky No-Spa+Thiamin, DOLSIN!!! (nebrat!!!:matka i dítě mohou mít komplikace s dechem - modré miminko - oba jsou omámení a i kojení může být horší, D. přechází do dítěte a také do počátečního mléka), Oxyt. infuze...
Monitorem komplikují porod, protože se člověk nemůže hýbat - pak má špatný monitor a je to důvod k nonstop monitoru, což započíná bludný kruh.
Volba porodní polohy není možná - rodí se s nohama nahoře :-(
Po porodu dítě odnesou do jiné místnosti (doprovod může s dítětem), toto je běžná praxe - já jsem neměla ani dítě) problém, takže nikoli "dle situace a dle stavu matky a dítěte".
Přikládá se ihned po návratu dítěte k matce.
Po cca hodině dítě odnesou na šestinedělí.
Matka po porodu nesmí vstávat (zřejmě kvůli Dolsinu atd.), ale vymočit se musí, jinak chtějí cévkovat. Musela jsem podepsat, že odmítám cévkování. Vše se podepisuje - co člověk odmítá.
Na šestinedělí dávají dítě k matce po 6 hodinách, aby si odpočinula, ale na žádost mimi vydají dříve. (Během těch 6 hodin nosí na kojení.)
Kojení učí vleže - ukážou co dělat a nedělat a tím to hasne - člověk se musí zeptat a poprosit o pomoc, pokud chce poradit - celkem pochopitelné.
Dítě má vše k dispozici - plenky, oblečení.
Matka má k dispozici vložky.
Jídlo nemocniční, ale dostatek tekutin je dodržován ;-)
Návštěvy nesmí na pokoje - odehrávají se v minipředsálí odd. šestinedělí resp. na chodbě (bez oken, na malém prostoru, kde děti mohou prochladnout a jsou vystaveny infekci - v návštěvních hodinách i 30 lidí na malém prostoru!!)
Doktorky (pediatričky) zkušené a příjemné, poradí (jak manipulovat s dítětem atd.) - součástí pobytu je informační přednáška (péče o dítě, minimum první pomoci, na co dát pozor atd. - velmi cenné). Sestry od mimin - velmi individuální.
Gynekologové - vizita kontroluje dotazem, nikoli pohledem (u Apolináře pohledem).
Na žádost mne pustili po 2 a půl dnech domů.
Miminkům nechávají pahýl!!! Neodřezávají pupík a moc nepoučí, co může nastat.
Proti TBC se už neočkuje, K píchají v jedné dávce a pak se již nekape. Provádějí všechna screeningová vyšetření i UZ ledvin.
Pokoje jsou po dvou a na celém oddělení je šílený ruch, nadstandardy byly obsazené a jsou drahé jako noc v hotelu na Ještědu :-(

Vše je v Krči v pohodě, když se člověk zeptá, komunikuje, stojí si za svým rozumným přáním (je absurdní po personálu chtít dodržení PP, když jsou komplikace) a nestydí se chtít něco jiného, než je běžné.
Mně vyšli vstříc - miminko mi dali na odd. šestinedělí po hodině a půl (domáhala jsem se ho sice asi hodinu, ale nakonec povolili), nevykoupali ho, když jsem si to nepřála (snad), a pustili nás dřív (musela jsem je přesvědčit, že nás mají pustit).
Na všechny mé dotazy někdo odpověděl.
Jen ta farmaka vnímám jako velký problém.
Je těžké stát si za svým, když je člověk prvorodička zmítaná hormony. Musím říct, že tím, že to bylo podruhé, bylo vše mnohem snazší - prvorodičky maminky byly kolem často zoufalé a neměly sílu se ptát, dohadovat s personálem. Situace ale vyžaduje, aby člověk sebral všechnu energii a dožadoval se pomoci a odborné rady, když neví, co je správné a jak o malé miminko pečovat. Ušetří se tím hodně slz (já Apolináře probrečela, takže vím, co říkám, byla to tenkrát katastrofa).
Hodně štěstí všem a nenechte si sebrat odvahu - vy dokážete porodit, věřte si!!!
I bez Dolsinu.

Odpovědět


Naprostá spokojenost!Jassy 10.12.2010 18:33

V Krči jsem rodila 1.12. Porod byl rychlý. Nikdo mi nic nevnucoval, klystýr se nestihl, i když jsem chtěla. Personál milý a příjemný. Během porodu mi sestřička pomáhala s dýcháním. Doporučuji nadstandardní pokoj: návštěvy mohou na pokoj téměř kdykoliv a sprchy a toalety jsou hned na pokoji. Navíc je odpočinek mnohem snadnější než na běžných pokojích, kde jsou maminky po dvou. První den jsem byla na běžném pokoji a nemohla jsem spat kvůli ruchu.
Veliká pochvala personálu, který byl vždy velmi ochotný mi se vším pomoci.
Druhé dítě budu rodit zase v Krči.

Odpovědět


Naprostá spokojenost!Gábina 12.01.2011 21:57

Určitě souhlasím,ambulance před porodem,porod a pobyt na šestinedělí...vše super! Sestřičky hrozně milé a zvláště musím poděkovat MUDr.Chromjákové,která se o mě celou dobu perfektně starala a díky ní se nám,bez komplikací,narodila zdravá a krásná holčička Terezka!Tuto porodnici můžu jen doporučit!

Odpovědět


Re: Naprostá spokojenost!Věra 01.02.2012 22:40

Taky jsem téměř před třemi roky rodila s paní doktorkou Chromjákovou, je to senzační ženská! Zrovna jí začala odpolední služba na sále, když to na mě, třetí den po prasknutí vody, konečně přišlo. Užila jsem si předtím v pokojíku na sále dvě akční noci plné porodů a čekala jsem, kdy mi taky začnou nějaké ty stahy. Doma nás čekal devítiletý syn, o další dvě miminka jsem v jeho dvou a čtyřech letech bohužel přisla. Rodila jsem předčasně v 35. týdnu a jediné, o co mi šlo, bylo přivést na svět živé a zdravé dítě. Slíbila jsem si, že přijmu všechno, co se mnou budou provádět a budu pozitivní. Proto mi nevadilo prodírat se v noci na toaletu kolem úpících maminek, které se připravovaly na porod (holení, klystýr, sprcha a tak). Jediné, co mě trochu vyvedlo z míry, byl jeden vyjukaný tatínek, který se nehodlal pohnout z místnosti se sprchami a koutkem pro přípravu, kterou se muselo projít na WC. Zřejmě strážil svou rodící manželku...
Vyzkoušeli na mě během té doby snad veškerá existující farmaka. Hitparádu vede Dolsin. Jaký div, že jsem na sále usínala:-). Všichni ale byli milí a usměvaví a já jsem věřila, že dělají všechno, co považují v danou chvíli za nejlepší.
To finále s paní doktorkou nikdy nezapomenu. Pár minut poté, co lékař končící službu ohlásil, že pro dnešek mi dají pokoj a zkusíme to zase zítra, přišlo v rychlém sledu několik vydatných stahů a už jsme s manželem klusali ulehnout na záda a tlačit. Byl to pěkný fofr. To štěstí, že mám holčičku, že sama dýchá a zdá se být bez problémů, se nedá slovy popsat. Všechno bylo super a fajn díky tomu malému růžovému uzlíčku. Nemohla jsem se dočkat, až mi ji dovolí pochovat a přiložit k prsu. Pořád jsem vybíhala z postele a chodila se na ni dívat. Malá byla vzorná, žádné zdravotní potíže a tak mi ji po pár hodinách půjčili:-). Prostředí nemocnice nebylo nic moc, ale lidé dělali, co mohli a zaslouží si ocenění. Po dvou dnech jsem se probojovala na nadstandard. Je drahý, ale podle mě to byly nejlépe utracené peníze za celé moje těhotenství a mateřství. Vážně jsem si to užila a ráda na to vzpomínám.

Odpovědět


Spokojenost a uznáníVendula 08.12.2010 19:54

V listopadu jsem porodila v Krči své druhé dítě. První jsem rodila u Apolináře, a přestože jsem byla relativně spokojena, přístup a péče v Krči byl o 100 % lepší. Děkuji paní porodní asistence Ondráčkové, která byla maximálně pozitivní a uklidňující. Péče na oddělení šestinedělí byla výborná, když jsem něco potřebovala, neměla jsem pocit, že někoho obtěžuju. Když to porovnám s Apolinářem, tak mi tady nikdo nenutil klystýr, po porodu jsem u sebe měla hodinu miminko a nikdo neřešil, jestli se přisálo nebo ne (u Apolináře se do 5 minut nepřísálo, tak ho odnesli), po porodu mě převezli na pokoj na lehátku (u Apolináře jsem šla přes půl budovy po svých). Týmu zdravotníků v Krči patří můj velký dík a pokud budu těhotná ještě potřeti, vůbec nebudu váhat, kam jít rodit :-)

Odpovědět


SpokojenostMartina Ch. 26.11.2010 11:18

Rodila jsem zde 2.11.10.Rychlí příjem.PA vše vysvětlila.Jelikož šel porod velmi rychle tak PA čekala až dorazí manžel aby mohla pustit vodu.Po narození dcery se mě ptali jestli ji chci přiložit hned nebo až po umytí.Strava "nemocniční" ale hlady jsem netrpěla.Pro prcka všeho dostatek.Sestry ochotné.Jelikož jsem rodila poprvé,tak jsem čekala že mě budou víc hlídat ohledně kojení atd. ale nic takového se nekonalo.Třetí den propuštěny.Příště budu rodit opět zde.

Odpovědět


Velká spokojenostPavla 24.11.2010 12:11

Já k MUDr Sabině Březinové chodím už čtyři roky, je naprosto skvělá. Teď pod jejím dohledem čekám už druhé mimčo.

Odpovědět


POZOR NA LAKTAČNÍ LIGU!!!Lenka 21.11.2010 01:37

Ja jsem rodila v Krci pred tremi lety, ale
to, co pisete mi uplne pripomnelo, jak to tam teddy fungovalo. Lepe bych to nepopsala. Nemohla jsem se rozkojit. Zatimco ostatnim deti pribirali, tak my stale nic. Diku "pomoci" sestricek jsem byla tak vydeptana, ze jsem ani nechtela, aby za mnou chodil kdokoli krome manzela na navstevu. Svuj pobyt v porodnici jsem v podstate probrecela. Nikdo mi ani nenaznacil, ze by to mohlo klidne 3 dny trvat, nez se spusti mliko. Byla jsem moc rada, kdyz se to nakonec povedlo a my mohli vypadnout. Prestehovali jsme se mimo Prahu, takze tam jsem stastna, ze s ocekavanym dalsim porodem tam uz nemusim.

Odpovědět


Primář SeverKlára 21.10.2010 22:10

Proč, Jarmila je třeba i moje máma, ty trdlo :-/

Odpovědět


spokojena???Micheala 11.05.2010 11:03

rodila jsem tam 08/2008,kdyz jsem dorazila do porodnice,cekala jsem pres 15min nez prisla doktorka,po vysetreni mi nic nerekla,vse sem si musela domyslet,po klistyru sem byla ve sprse kde tekla studena voda,porod.asistentka me spatne sesila,hojila sem se pres 2mesice,jedna skupina sestricek a detska doktorka byli po celou dobu neprijemny,nutili do kojeni i kdyz malej nechtel,nic nevysvetlili a nepomahali.jeden den sem se uplne zhroutila,ale i pres tyto zkusenosti tam budu rodit znova,uz vim co me tam ceka a pripravim se na to dopredu

Odpovědět


Dobrá zkušenost - pohodový porod i pobytHanka Böhmová 01.05.2010 23:15

V Krči jsem rodila v březnu, své první děťátko. Díky předporodním kurzům jsem se seznámila s prostředím porodnice a cítila se bezpečněji, když "přišlo na věc". Porod (8 dní po termínu) začal prasknutím vody, kontrakce nebyly, takže nakonec vyvolávání oxytocinovou infusí. Do té doby proběhla pohodová příprava k porodu (klystýr i holení zpětně oceňuju, obojí bylo moc praktické a nepříjemné ani trochu), stále mi někdo něco vysvětloval, ptal se na mé přání - klystýr, holení, medikace. Po celý porod byl se mnou manžel. Dcerka byla na mě hodně veliká, takže šití bylo "nad hlavu" (doma se pak na základě přetrvávajících bolestí a problémů s pohybem ještě ukázalo, že špatně dolehly kosti v pánvi, pomohla jedna návštěva fyzioterapeuta), přesto porod byl z mého hlediska pohodový, téměř příjemný zážitek, měla jsem pocit, že je o mě dobře postaráno a všichni vědí, co dělat. Využila jsem hojně teplou sprchu, na porodním sále gymnastický míč na rozdýchávání ostrých kontrakcí způsobených infusí. Na oddělení šestinedělí chválím hlavně gynekologické sestřičky (pořád jsem si chodila pro led), ale i dětské vždycky poradily, i paní doktorka při vizitě, když jsem se ptala. Původně jsem chtěla nadstandard, bylo plno, ale úroveň na šestinedělí byla úplně dostačující, moc dobré jídlo. Používala jsem i otrhané bavlněné nemocniční košile, bylo to nejpohodlnější vzhledem k pocení a krvácení, mohla jsem je měnit i několikrát denně (svou jsem nosila jen na návštěvu za manželem). Všechno pro miminko stále připravené a po ruce. Než jsem se rozkoukala, pustili nás domů. Nejsem příliš náročná a k lidem přistupuju vstřícně, takže moje hodnocení může být pozitivnější, než by třeba hodnotili jiní.

Odpovědět


Brutalita a ponižováníLenka 24.03.2010 13:32

Teda paní Martino,při čtení Vašeho příspěvku se mi ježí ještě teď vlasy hrůzou,to máme zastání ve zdravotnictví zřejmě si mladý pááán doktor myslel,že když už má titul Mudr.(bůhví jakou mu dalo práci vystudovat),tak nad něj není!V kontrakcích vyplńovat cosi,příkazy,sekýrování(a kdyby se nedej bože něco při porodu stalo,tak se budou navzájem krýt jako to udělali ve vašem případě a ještě z vás udělají labilní)-jak ve středověku.Kdyby jste totiž byla celebrita tak Vás bude ošetřovat ten nejlepší lékař a o úsměvné sestry nebude nouze a ještě rádi budou pózovat s Vaším miminkem do bulváru.Přeji Vám a holčičce Vše nej!!!

Odpovědět


Brutalita a ponižováníLenka 24.03.2010 13:34

Omlouvám se paní Ivo,ten příspěvek patřil Vám!

Odpovědět


Brutalita a ponižováníNastvany tatińek _ Lukas 22.07.2010 15:44

Naše zkušenosti jsou opravdu taky špatné: pry si platíte za 5700 vlastniho Anesteziologa co je celou dobu při vás proto tak vysoka cena, ale fakta jsou odešel i k druhému porodu podavat Epidural neni tedy pravda, že každá má svého. Peníze chtějí hned po narození což je dost trapny kdy se chcete radovat s ditete a pan doktor sice sympatak, ale vas otrevuje o penize, když jsem odpověděl, že dle smlouvy mam na to 30 dní tak další dny otravovali přítelkyni, až jsem jim to přinesl jinak doklad o zaplacení jsem ani nedostal. Osobně mi přijde, že je to snad domluvene ( pouze spekulace ), protože po dobu hospitalizace vím o třech případech kdy vyvolavaní trvalo tři dny po 12 hodinách doporučily epidural jinak to nezvladne, ale po pul hodině podání jí odvezli k císařskému porodu. Tvrzení, že nemaji vlastniho anesteziologa je podle me blbost, protože jedne pani přestal učinkovat a dostala jiné anestetikum a take se jednalo o císařský porod. Komunikace s doktori podle mě dost špatná mají vás problém i pozdravit na chodbě. Možná je to normální netuším.

Odpovědět


Velice smíšené pocityMarkéta 17.03.2010 17:18

V Krči jsem rodila na začátku prosince. Na začátek porodu jsem měla velice milé sestřičky a až na automatický klystýr a oholení bylo vše v pořádku. Oddělení šestinedělí je ale za trest. Nepříjemné sestřičky, doktorka přítomná jen při vizitě, gynekologická kontrola žádná. Kojit jsem musela i v okamžiku, kdy malá vůbec neměla hlad (to jí sestra klidně narvala prso až do pusy). V nemocnici jsme byly obě uplakané a vystresované. Po příjezdu domů mám klidné a usměvavé miminko.

Odpovědět


POZOR NA LAKTAČNÍ LIGU!!!Marketa 17.03.2010 17:02

Naprosto souhlasim. Nakonec se mi podarilo se rozkojit, ale za cenu neumerneho stresu a place me dcery. A kdyz jsem se ptala, jestli mam dost mlika, tak mi akorat neurvale zmackly prso a rekly, ze to vypada dobre a ze je to normalni stav. Spravnou kojici techniku jsem se stejne musela naucit az doma podle fotek z internetu.

Odpovědět


Nehumanni porodnice - hruzajarmila 01.03.2010 07:31

presne tak, souhlasim, byla jsem zde na sekci a opravdu hnus, neumeli mi ani napichnout kanilu, mela jsem z toho zanet zil, sestry neprijemne v ambulaci i na sestinedeli....opravdu hruza, na kterou se snazim dost dlouho zapomenout, ale porad se mi to vraci...na druhy porod rozhodne jinam

Odpovědět


Dobrá zkušenostBerenika 23.02.2010 14:17

Ve FTN jsem rodila v lednu 2010. Porod byl ukončen akutním císařským řezem pro náhlou tepovou tíseň plodu. Díky okamžité indikaci vyslovené panem doktorem Severem byl můj syn po porodu v pořádku s Apgar skore 10-10-10. Oceňuji profesionální přístup pana doktora a porodních asistentek. Na porodním sále byla díky nim velmi příjemná atmosféra a já cítila naprostou důvěru. Syna mi po opuštění operačního sálu, tj. do hodiny po porodu, porodní asistentka přiložila k prsu. Na JIP trpělivé a citlivé chování zdravotní sestry. Velmi dobrá zkušenost. Na oddělení šestinedělí velmi vstřícné sestry. Na pediatrickém oddělení velmi záleží na konkrétní sestřičce. Setkáte se s profesionálním přístupem a setkáte se i s méně profesionálními sestrami. Je třeba zachovat odstup a obrátit se na ty vstřícnější. Ale sama vím, jaký je to po porodu problém udržet si nadhled. Vzhledem k hormonální labilitě. Mě se to bohužel den až dva po porodu také nedařilo. Potom je přístup ošetřujícího personálu kritický.

Odpovědět


POZOR NA LAKTAČNÍ LIGU!!!cicinka 22.12.2009 14:40

Tak musim rict, ze neco podobneho jsem videla u spolubydlici, ja se rozkojila, ale ze by mi nekdo pomohl, ukazal, to ne, hodili po me nakopirovanym manualem a snaz se. Presne ten samy pristup, zastrasovani, stres, opakovani, ze jestli kojit nechce, at podepise reverz, pak ji hned daji UM... Ale ze by si s ni nekdo sedel a ucil ji prikladat, vysvetlil, co a jak, na to nebyl cas.

Myslim, ze jedina moznost je odejit z porodnice ihned, jakmile se na to zenska citi. Vydrzet par hodin zastrasovani a naschvalu. Protoze doma v klidu se bud rozkoji nebo dle sveho uvazeni da UM.

Odpovědět


POZOR NA LAKTAČNÍ LIGU!!!Marie 18.01.2010 17:46

přesně tak. Zvláště výmluvná je volba slov: tak, když kojit NECHCETE... Chci§ je to prospěšné, praktické a levné. Ale když to prostě nejde, dítě pláče hlady, nervy jsou na pochodu, sestry žalují doktorce - bachařce...
divím se, že nemají nekojící matky na nějaké nástěnce ostudy

Odpovědět


Dobrá zkušenostB. 10.02.2010 14:58

Ve FTN jsem rodila v lednu 2010. Porod byl ukončen akutním císařským řezem pro náhlou tepovou tíseň plodu. Díky okamžité indikaci vyslovené panem doktorem Severem byl můj syn po porodu v pořádku s Apgar skore 10-10-10. Oceňuji profesionální přístup pana doktora a porodních asistentek. Na porodním sále byla díky nim velmi příjemná atmosféra a já cítila naprostou důvěru. Syna mi po opuštění operačního sálu, tj. do hodiny po porodu, porodní asistentka přiložila k prsu. Na JIP trpělivé a citlivé chování zdravotní sestry. Velmi dobrá zkušenost.

Odpovědět


Dobrá zkušenostMarie 16.02.2010 00:47

Můj porod byl také v pořádku. Upozorńovala jsem je na to, že pokud se nebudete moci rozkojit, čeká vás stran militantní LL "pěkný" zážitek.

Odpovědět


Zpět na stránku Porodnice Praha 4 - Krč, Thomayerova nemocnice

Váš názor, Vaše zkušenost

Antispamový test, opište prosím text:

raptcha.png