Aperio

Diskuse

Porodnice Praha 4 - Podolí

Příspěvků: 98


Výbava po Prusech, co odtáhli bojovat k Hradci Králové...fotr 26.07.2016 21:10

Žena rodila před pár týdny v Podolí, vybrali jsme si jí, recenze byly velmi dobré. První kontakt s personálem dobrý, lékaři velmi příjemní, sestry na sále vynikající, sestry na oddělení až na nemnoho (sic totálně vyhořelých) výjimek rovněž dobré. Ale když jsem viděl výbavu standardního pokoje, ocitl jsem se v polním lazaretu války Rakouska s Pruskem léta Páně 1866... Mechanicky polohovací postel, co nejde polohovat (protože prostě nefunguje), rozpadající se stolek, místo klasické omyvatelné nemocniční matrace (dnes standard dokonce i na Bulovce) jakési 3 překližkovité útvary (tvrdé jak štolverk) spojené prostěradlem, celková výbava z doby, kdy Prajzové táhli bojovat do Hradce a nechali asi podolské porodnici svojí tehdy špičkovou výbavu... Na váze na pokoji (dá-li se tomu tak říct) se nedá mimino vážit (když se hýbe, hýbe se i váha - taková ta z let vlády krále Nežerchleba, co se dnes v civilizovaných zemích používá jen o Vánocích na kapry). Nejsou tam ani skříňky, jen lišta s hřebíky na nářadí do garáže (asi věšák?)... Pracuji řadu let ve zdravotnictví a věřte mi - pokud nemáte 4500,- denně (a já to třeba nemám) na nadstandard, tak o Podolí neuvažujte ani ve snu...nebo si uděláte výlet do polní medicíny poloviny 19. století. Chcete to?

Odpovědět


porod koncem panevnim v PodoliLenka M. 03.02.2016 23:01

Chci predat svoje zkusenosti z Podoli pro ty z Vas, ktere mate miminko koncem panevnim a chteli byste rodit prirozene.

Jak je asi znamo, v Podoli maji cisare radi, zvlaste, kdyz jste prvorodicka a KP. Presto, pokud nemate dalsi komplikace a hlavne citite, ze chcete rodit normalne, jde to i v Podoli. Zpocatku jsem byla odrazovana, nebo lepe receno, povazovana za blazna, znejistovana hlavne sestrami a mene zkusenymi porodniky. Ale byla jsem si opravdu jista a jednala asertivne. Nasledne me na prohlidky posilali ke zkusenejsim lekarum, kteri proti prirozenemu porodu vlastne nic nenamitali. Pochopila jsem to tak, ze cisar v pripade mych "komplikaci" (KP a prvorodicka)je pro ne jednodussi varianta, ale kdyz podepisu vsemozne papiry, ze to opravdu chci, podpori me. Pro jistotu jsem si nechala udelat i predoperacni vysetreni. A opravdu na porodnim sale me nakonec vsichni moc hezky podporovali a duverovali mi - sestry i doktori.

Nebojte se prosadit si, jak to citite a neprestavejte si verit. I na oddeleni sestinedeli jsem asertivitu potrebovala, nenechte si vsechno libit a neposlouchejte, co Vam kdekdo "nakaze" - napr. doporuceni typu "jdete se podivat vedle na pokoj, jak vykoupat miminko, to Vase brecici si vezmem a dame mu prikrm, stejne ma hlad, kdyz Vam nejde to kojeni". Sestricky to asi nemysli spatne, ale tohle vazne k rozkojeni nepomuze.

Krasny porod vsem!

Odpovědět


Porod dvojčat-duben 2015Lenka 02.12.2015 09:22

Začátkem dubna 2015 se mi narodila dvojčátka. Šla císařským řezem a to, co se dělo před porodem a pak i po porodu mě přesvědčilo, že je to jedna z nejlepších nemocnic v ČR.
Než jsem šla na sál, starala se o mne sestřička, která se mi představila a chovala se ke mne, jako bych byla její nejlepší kamarádka. Moc příjemné, nenucené. Porodní sály nádherné. Jako by chtěli, abyste zapomněla na to, že jste v porodnici.
U císařského řezu byl i partner. Přesto mi anesteziolog podával informace (císařský řez při vědomí - bomba).
A po porodu? Dámy, ty sestřičky jsou zde hlavně kvůli Vašim dětem. A když jsem viděla, jak se na ta miminka usmívají, jak o ně pečují a láskyplně hladí :-) Měla jsem pocit, že jsem doma. Sestřičky mi vše trpělivě vysvětlovaly, učily mě i radily. Zkoušely se mnou kojení, ptaly se, jak se cítím, zda se chci vyspat, aby mi přinášely miminka jen na krmení atp.
Příjemnější start do života pro svá dvojčata jsem si ani nemohla přát.

Odpovědět


Podolí - porod manželkySelig 06.10.2015 08:37

Dobrý den.
S manželkou jsme měli celkem špatnou zkušenost. Doktorka přišla až do dvou hodinách poslední fáze porodu, když byla manželka úplně vyčerpaná. Měla slabé kontrakce a tuhou hráz, takže to sama nezvládla. Byla tam akorát nezkušená sestřička, dala manželce 2x Oxitocin na zesílení kontrakcí, ale výsledkem bylo pouze snížení frekvence a kontrakce byly nadále slabé). Doktorka ji nastřihla až po 2 hodinách trápení.
Dítě hned zabalili, manželka se udiveně zeptala jestli jí ho nedají na kojení a pak jí ho neochotně dali cca na 2 minuty maximálně už zabalené a pak jí ho vzali. Zřejmě pospíchali.
Na pokojích nebylo místo, takže manželku dali na gynekologické oddělení kde byla bez dítěte, následující den jí odmítli převézt na klasický pokoj, takže jsme museli platit nadstandard asi za 2500 na den, aby mohla být s dítětem.
Přeji lepší zkušenosti, my půjdeme příště jinam.

Odpovědět


Re: Porod v Podolí 5.1.2014Zuzka 27.08.2014 10:48

Ahoj, já rodila sedm let před Johankou a bylo to úplně stejné. Mám úplně stejný názor. Jen bych více pochválila profesionalitu a odbornost. Letos jdu do Podolí rodit znovu :-)

Odpovědět


Porod v Podolí 5.1.2014johanka 23.01.2014 10:49

V Podolí jsem rodila na začátku ledna 2014 v porodním sále č. 1 - sály jsou jako malá garsonka. Porod byl bohužel vleklý, zažila jsem směny 3 porodních asistentek, všechny příjemné a vstřícné. Lékařka mladá, milá, snaživá. Ve stejný okamžik jak porodní asistentka, tak lékařka obstarávají více porodů, takže odcházejí, ale nestalo se, že by porodní asistentka nebyla dostupná, když jsme třeba v případě potřeby na ní zvonili. Lékařské vedení porodu: po zkažené plodovce a nepohodě plodu vyvolávačka oxytocinem, v 2.době porodní pro usnadnění průchodu vycévkování, nástřih hráze. Poporodní ošetření za účasti medičky - věřím, že když jsem byla příkladem, zašití mám pěkné, jak to nejlíp šlo! :-) Péče na oddělení šestinedělí odpovídající - většina sestřiček milá, ochotná, jako všude se najde i sem tam nějaká ropucha, ale zde v menšině! :-D Během dopoledních vizit panoval povětšinou trochu chaos, dlouho se čekalo na dětskou lékařku s rozbalenými dětmi, ale holt je tam na počet rodiček personálu asi málo. Dětské sestry radily, jak s kojením a koupáním. Rady některých sestřiček si protiřečily, ale to je tím, že neexistuje jeden správný postup. Doporučuji si s sebou vzít gumové pantofle do sprchy. Standardní pokoje ucházející, sociální zařízení na chodbách zastaralé, musí se přežít. Po zkušenosti bych zde rodila klidně znova - celková spokojenost.

Odpovědět


Porod v Podolí 5.1.2014johanka 23.01.2014 10:48

V Podolí jsem rodila na začátku ledna 2014 v porodním sále č. 1 - sály jsou jako malá garsonka. Porod byl bohužel vleklý, zažila jsem směny 3 porodních asistentek, všechny příjemné a vstřícné. Lékařka mladá, milá, snaživá. Ve stejný okamžik jak porodní asistentka, tak lékařka obstarávají více porodů, takže odcházejí, ale nestalo se, že by porodní asistentka nebyla dostupná, když jsme třeba v případě potřeby na ní zvonili. Lékařské vedení porodu: po zkažené plodovce a nepohodě plodu vyvolávačka oxytocinem, v 2.době porodní pro usnadnění průchodu vycévkování, nástřih hráze. Poporodní ošetření za účasti medičky - věřím, že když jsem byla příkladem, zašití mám pěkné, jak to nejlíp šlo! :-) Péče na oddělení šestinedělí odpovídající - většina sestřiček milá, ochotná, jako všude se najde i sem tam nějaká ropucha, ale zde v menšině! :-D Během dopoledních vizit panoval povětšinou trochu chaos, dlouho se čekalo na dětskou lékařku s rozbalenými dětmi, ale holt je tam na počet rodiček personálu asi málo. Dětské sestry radily, jak s kojením a koupáním. Rady některých sestřiček si protiřečily, ale to je tím, že neexistuje jeden správný postup. Doporučuji si s sebou vzít gumové pantofle do sprchy. Standardní pokoje ucházející, sociální zařízení na chodbách zastaralé, musí se přežít. Po zkušenosti bych zde rodila klidně znova - celková spokojenost.

Odpovědět


Porod prosinec 2013Marcela Urbanová 29.12.2013 21:31

Zdravím všechny těhulky, které se právě rozhodují, kterou porodnici vybrat. Já se rozhodla pro Podolí a ráda poskytnu nějaké své osobní zážitky, třebas vám to v rozhodování pomůže.
V Podolí jsem byla registrovaná (naštěstí už přes internet). První poradna byla docela šok, hlavně to čekání na monitor, na který jsem nebyla předem objednaná a musela jsem na něj dvakrát, ale jinak bylo vše ok, všichni byli příjemní.
Rodit jsem začala 4 dny před termínem v noci ze soboty na neděli. Do porodnice jsme přijeli v neděli ráno cca kolem osmé a v podstatě jsem měla štěstí, že mě přijali, maminek tam bylo hodně a dokonce i na neděli měli plánované vyvolávané porody.
Do porodnice jsem přijela s porodním plánem a musím říct, že porodní asistentka i studentka, která byla přítomná, se vší silou snažily porodní plán dodržet, vše se mnou konzultovaly, případně odpověděly na mé dotazy. Samozřejmě ne vše šlo tak, jak jsem si to plánovala, nevyhla jsem se nástřihu hráze, ale až ve chvíli, kdy i manžel naznal, že bez něho hlavička ven prostě nepůjde a další čekání by mohlo ohrozit naší dceru. Na průběh porodu si tedy nemůžu stěžovat.
Drobný boj jsem musela svést o to, abychom s dcerou odcházeli na oddělení šestinedělí zároveň. Bohužel tam jsem dceru byla nucena nechat sestřičkám a já byla odvedena do postele. Ztratila jsem během porodu hodně krve a sestry nechtěly riskovat, že mi v noci bude zle a o malou se nepostarám. Naštěstí jsem ji dostala hned brzy ráno k sobě a manžel mohl zůstat ještě poměrně dlouho po návštěvních hodinách se mnou a díky tomu i s dcerou na pokoji, takže to odloučení nebylo až tak dlouhé.
Sestřičky na šestinedělí byly víceméně všechny velmi příjemné a pokud jsem se ptala, tak na vše odpověděly, vše zjistily, pomohly s kojením (musela jsem ale požádat). Můj porodní plán i tam dodržely, o některé věci jsem ale musela trochu víc bojovat (například když jsem chtěla být s dcerou při odběrech krve).
Domů nás pustili čtvrtý den po porodu a tady vidím jediný zádrhel. Pustili nás se žloutenkou, kterou sice monitorovali, ale rozhodli se, že je vše v pořádku a můžeme jít domů. Ještě ten den jsem dětskou ranní vizitu upuzorňovala, že se mi dcera zdá příliš klidná, spavá, až apatická, ale bylo mi řečeno, že mám být ráda za klidné a dobře prospívající dítě. Což o to, to já bych byla. Bohužel to ale byl projev silnější žloutenky, která se nezlepšila a dva dny na to jsme museli na pohotovost, kde si nás okamžitě nechali a dceru svítili modrým světlem. Kdyby mě doktorka v porodnici neodbyla a poslouchala, tak jsme si možná ušetřila návštěvu pohotovosti, hromadu starostí a slz.
Pokud to shrnu - porodní asistentka a průběh porodu na výbornou, sestřičky na oddělení šestinedělí příjemné, dětská vizita (tedy jen jedna z doktorek a naštěstí jsem se tam s ní potkala jen jeden den) hrůza.

Odpovědět


Podolí jednoznačně ANOLucie S. 26.10.2012 01:10

V Podolí jsem rodila v prosinci 2010 a nemůžu si stěžovat absolutně na nic. Poradny před porodem, porodní sál, šestinedělí prostě všechna oddělení za nás mají 1*. Porod trval cca. 14 hodin a na vše, co se dělo se každý ptal. Žádný postup nebyl bez našeho svolení. Dcera se narodila bez nástřihu a bez jakéhokoliv poranění. Za pár měsíců očekáváme příchod druhého dítka a už teď se na porod v Podolí těším a o jiné porodnici jsem ani chvíli nepřemýšlela.
Ono je to těžké, ale negativní zkušenost může mít každý a v jakékoliv porodnici. Akorát mi přijde, že když si někteří stěžují na sestry, nebo postupy v diskuzi a přitom by bylo spíše prospěšné podat stížnost při odchodu z porodnice na jejím vedení.

Odpovědět


Registrace k porodumamina 04.10.2012 15:44

Dle dnešní zkušenosti z registračky musím říct, že asi bohatě stačí dorazit cca na 9h. Mamka mi tam čekala od 7h a zapsala mě jakou pátou. Dorazila jsem těsně před desátou a bylo zapsáno jen 9 maminek, po mě přišla ještě jedna, takže nás bylo celkem 10.
Na Podolí nedám dopustit, rodila jsem tam loni v srpnu, plánovaným císařem, veškerá péče luxusní, samozřejmě kvalita společných sprch na šestinedělí nic moc, ale nikdy jsem neměla problém s tím, že bych musela čekat, měly jsme celkem 4 sprchy a vždycky byla nějaká volná. Když srovnám s P3, kde jsem ležela před císařem, tam to bylo daleko lepší (byl i bidet) i větší klid. Nicméně nemám s Podolím jedinou negativní zkušenost. Všichni z personálu byli velice vstřícní a ochotní, jídla bylo dost, k tomu jsme měly na chodbě (i v noci!) vždycky několik litrů mléka a čaj (teplý!) a plný chlebník pečiva. Sestry se o miminka kdykoliv postaraly v Dětském boxu, když jsem potřebovala do sprchy nebo si odpočinout. Nejhezčí vzpomínku mám na laktační poradkyni Lubinu Richterovou, báječná žena, trpělivě vše vysvětlila a pomohla. Taky pravidelně docházela na pokoj rehabilitační. Holt pořád se něco dělo, takže se nedalo moc odpočívat, ale všechno, co proběhlo, jedině ku prospěchu. Nestresovala jsem se, když nám nešlo kojení, vždycky sestra pomohla, i s koupáním, zkrátka se vším. Oproti tomu, co jsem slyšela o Bulovce, kde vůbec nevysvětlily techniku kojení a ještě rodičky peskovaly... Zkrátka pokud budete v Podolí rodit, držím všem palce, ať máte porod co nejhladší a zůstanou vám jen samé krásné vzpomínky jako mě :o)

Odpovědět


Re: Registrace k porodulucija 21.10.2012 16:06

Kazdy den je to jinak... ja se byla registrovat 18.10. 2012
Moje mama tam za me sla od rana pred tim nez sla do prace. Byla tam v 6.45 a byla 4 na rade. Ja jsem prisla v 7.30 a uz tam bylo 13 zenskejch ... nakonec jich dorazilo 16. Nejvic jich prislo tesne po sedme. Chce to stesti na dobry den!

Odpovědět


Porod v Podolí-velká spokojenostEla 19.09.2012 10:35

Rodila jsem v Podolí v srpnu 2012, musím pochválit naprosto profesionální a lidský přístup veškerého personálu. Stejný názor měl i otec, který byl u porodu. V porovnání s ostatními porodnicemi je Podolí zřejmě tou nejlepší volbou. Díky tomu mám na porod velmi hezké vzpomínky.

Odpovědět


Registrace k porodu v Podolí ra54 26.08.2012 10:00

Byla jsem se registrovat včera - 25.8.2012, dorazila jsem cca v 7:25 hodin a byla jsem osmá. Hned za mnou přišly další dvě maminky. Ještě před osmou hodinou pak dorazila dvanáctá maminka a bylo plno :-) Jinak podle toho, co jsme si tam říkali, nejvíce lidí přišlo mezi 6:30 a 7:30 hod. Židlí je opravdu málo, ale dá se celkem pohodlně sedět na schodech :-) K registraci nemusí přijít osobně nastávající maminka, ale v podstatě to tam může odsedět kdokoliv, kdo bude mít vaši průkazku zdravotní pojišťovny a těhotenskou průkazku - včera tam byl jeden samotný tatínek, jedna budoucí babička a jedna teta.

Odpovědět


Re: Registrace k porodu v Podolí Lenka 21.09.2012 15:51

Ahoj, já byla před týdnem a přišla jsem před 8:00 a byla jsem také osmá. Některé maminky přišly i těsně před 10:00 a ještě se vešly do limitu 12 maminek. Židlí bylo myslím deset, ale někteří dávají přednost pochodování či postávání. Jen upozorňuji, že parkování je horor! Nejlepší je zaparkovat na kraji hlavní silnice (kde jezdí tramvaje) kolem areálu porodnice je to beznadějné...

Odpovědět


registracekh 30.07.2012 11:07

Zasilam aktualni prispevek k registracim v Ústavu pro péči o matku a dítě v Podolí.
Registrovat jsme se byli 29. 7. 2012.
Dorazili jsme neplanovane drive, na 7. hodinu. Byli jsme druzi v poradi.
Do 10 hodiny, kdy zacina registrace, nas bylo celkem 5 zajemkyn.
Bud jsme meli stesti, nebo je kolem zbytecna hysterie.
Nebo jde o boj o zidle pri cekani ;-) - neni tam ani tech 12 zidli (a navic vcera vsechny zeny meli s sebou partnera a jedna i decko).
A jeste doporucuji s sebou svacu - je tam pouze automat na susenky a bagety (to asi tehotne radeji davat nechteji), takze nic moc na vetsi hlad.

Odpovědět


Re: registracezh 25.09.2012 13:09

Je tam i jídelna - kantýna. Tuším že v 1. patře a otvírala se snad v 8:00.

Odpovědět


Porod v Podoli prosinec 2011Lenka 06.07.2012 21:36

Pred ocekavanym (prvnim) porodem v prosinci 2011 jsem narazila na tyto stranky a popravde me celkem rozhodily negativni prispevky, ktere tu jsou. V Podoli jsem byla registrovana (to bylo v kvetnu 2011, byla jsem tam od 4:45, na rade 2..celkem se nas tam nakonec seslo JEN 9, takze v 7, kdyz otvirali, byla jeste mista volna ...kez bych to vedela dopredu, bych tak brzy neplasila :-D) a celkem se "tesila" a verila v profesionalitu pracovniku nemocnice. Byla jsem i na predporodnim kurzu, ktery byl fain a zbavil me jakychkoli obav...po porodu jsem si slibila, ze sem musim napsat svoji zkusenost, ktera byla hrozne SUPER! ;)

Muj porod zacal spontanne tyden pred terminem, kontrakce doma cca od 9 vecer, okolo 1 rano mi doma praskla voda, tak jsme vyrazili do porodnice. Na prijmu jsem stravila cca hodku, coz nebylo nejprijemnejsi, sedet na monitoru a k tomu odpovidat na doktorky otazky ohledne meho zdravotniho stavu a historie (nestihla jsem tam jit pred porodem do poradny, tak o me nemeli zadne udaje), ale ve 3 jsem uz byla s manzelem na sale...vse slo relativne rychle, ale cca v 4:45, kdyz mi bylo receno, ze mam pred sebou tak max. 1-2hodky se nahle malemu zacala snizovat srdecni akce a to az na 50tepu/min, takze se ke me sebehli doktori a do 5 minut uz me uvazeli na sal, nebot malemu bylo ouvej ... probudila jsem se o cca 1,5hod. pozdeji po cisari, maly byl nastesti v poradku, priskripl si pri sestupu se pupecni snuru v porodnich cestach a zacal se dusit...Byla jsem moc rada, ze jsem rodila na miste, kde nam mohli okamzite pomoci a oba jsme byli v poradku ...kdybych se treba rozhodla rodit doma, i pres pohodove a bezproblemove tehotenstvi jsem mohla skoncit s postizenym nebo dokonce mrtvym ditetem :-(... no nic..

Kazdopadne na JIPce byly sestry uplne snove, jak andilci ;) Vsichni hrozne mili a hodni, opravdu vyborne zachazeni ... jedina vec, z cehoz jsem nebyla nadsena bylo, ze jsem maleho videla az 6(!!!) hodin po porodu, coz bylo snad nejdelsi cekani v mem zivote, ale po cisari s tim clovek asi moc nenadela ... bala jsem se co kojeni atd, ale vse bylo v pohode. Na JIP jsem byla 24 hodin, potom na oddeleni sestinedeli (P4) - opet, sestricky byly hrozne mile, vstricne a napomocne ... ze jsem byla po cisari, zachazeli se mnou jak kdybych byla z cukru ;). Maleho si nechavali nebo mi ho davali jak jsem chtela, kdykoli jsem cokoli potrebovala, nic nebyl problem! Popravde jsem se sestinedeli dost bala a vubec nechapu, jak nekdo muze mit jinou nez pozitivni zkusenost ... byla jsem tam celkem 4 dny a vsechny sestry, ktere se za tu dobu vystridaly byly moc prijemne! Skoro se mi ani nechtelo domu :-D.

Takze vsem budoucim rodickam muzu Podoli jen doporucit a ja sama, pokud budu znovu rodit, nebudu s vyberem porodnice vahat ani vterinu!

Odpovědět


Re: Porod v Podoli prosinec 2011Venda 22.07.2012 13:18

"...nechapu, jak nekdo muze mit jinou nez pozitivni zkusenost ... "
Napadá mě: 1/ Na chování sester na oddělení šestinedělí si nás stěžovalo více, a tak došlo k nápravě
2/ Měla jste obrovské štěstí a my obrovskou smůlu
3/ Jste pracovnice PR oddělení ÚPMD

Odpovědět


Re: Re: Porod v Podoli prosinec 2011LB 28.09.2012 10:31

Dobrý den, plně souhlasím s Lenkou, neb mohu srovnávat Apolináře s ÚPMD, má zkušenost je též pozitivní a ÚPMD mohu vřele doporučit.

Odpovědět


Re: Re: Porod v Podoli prosinec 2011LB 28.09.2012 10:31

Dobrý den, plně souhlasím s Lenkou, neb mohu srovnávat Apolináře s ÚPMD, má zkušenost je též pozitivní a ÚPMD mohu vřele doporučit.

Odpovědět


Re: Re: Porod v Podoli prosinec 2011LB 28.09.2012 10:31

Dobrý den, plně souhlasím s Lenkou, neb mohu srovnávat Apolináře s ÚPMD, má zkušenost je též pozitivní a ÚPMD mohu vřele doporučit.

Odpovědět


Re: Re: Porod v Podoli prosinec 2011Monika 04.01.2013 14:48

Souhlasím s vámi, také mi tento příspěvek připadá dost nereálný a jako čistá propagace.

Odpovědět


Re: Re: Re: Porod v Podoli prosinec 2011Lenka 21.03.2013 21:20

Mila Moniko, je mi lito, ze Vam prijemna zkusenost v porodnickem zarizeni pripada nerealna. To o stavu nasich zdravotnickych sluzeb moc dobreho nerika, kazdopadne vezte, ze muj prispevek je pravdivy, osobni a velice realny. Propagaci nikomu delat nepotrebuji, kazdy si totiz vzdy najde cas postezovat, ale malokdo si najde cas podelit se o pozitivni zkusenost - a proto jsem o svem porodu vubec psala!

Odpovědět


Re: Re: Porod v Podoli prosinec 2011Lenka 21.03.2013 21:14

Mila Vendo, temer po roce jsem se vratila k memu prispevku ohledne meho porodu a zkusenosti s porodnici v Podoli a ctu si Vasi reakci. Muzu Vas ujistit, ze pracovnici z Podoli opravdu nejsem :)... Nejsem si jista, zda se jednalo o napravene sestry, nebo ja proste nejsem precitlivela a vztahovacna matka ... kazdy se urcite po porodu citi jinak a urcite i jinak reaguje na sve okoli. Ja jsem mela pozitivni zkusenost a me reakce tomu odpovidaly. O stesti a smule asi nema moc cenu polemizovat, kazdopadne Vam preji, pokud budete mit jeste dalsi deti, aby byl Vas budouci zazitek z porodu stejne tak pozitivni, jako ten muj! :)

Odpovědět


Re: Porod v Podoli prosinec 2011Venda 22.07.2012 13:18

"...nechapu, jak nekdo muze mit jinou nez pozitivni zkusenost ... "
Napadá mě: 1/ Na chování sester na oddělení šestinedělí si nás stěžovalo více, a tak došlo k nápravě
2/ Měla jste obrovské štěstí a my obrovskou smůlu
3/ Jste pracovnice PR oddělení ÚPMD

Odpovědět


Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduKristýna 12.04.2012 21:51

Já jsem v Podolí rodila ten samý den a musím konstatovat pravý opak!!!! Asistentky a doktoři naprosto profesionální a příjemní. Na porod v Podolí vzpomínám snad každý den!!! V dobrém!!! Podruhé tam budu rodit opět. Samozřejmě asi záleží na tom, na koho narazíte...já měla obrovské štěstí...

Odpovědět


Druhy porodJana 06.04.2012 11:05

V Podoli jsem rodila sve druhe dite a velmi lituji, ze jsem tam nesla hned napoprve. Skvele vybaveni - porodni sal ma nejen vlastni sprchu, ale napriklad i takovou malickost jako box na uschovu veci. Coz ocenite, nebot s sebou stale tahate nejake tasky s vecmi k porodu ci na sestinedeli.
Pece spickova - vlastni odbery krve, ultrazuky atd. Velmi prijemni lekari i personal. Jidlo temer jako domaci kuchyne. Sestry na sestinedeli vesmes ochotne a hlavne dobre naladene. Samozrejme narazite i na kysely oblicej, ale celkove si z Podoli odnasim pocit pohody, a to presto, ze je tam skutecne narvano.

Odpovědět


Re: cernovlasa Eva 22.03.2012 17:21

Vazena pani,

OKAMZITE jste mela kontaktovat vedeni kliniky, pripadne Policii CR. Clovek se musi umet branit.

Odpovědět


???Marti 19.03.2012 15:28

Musim rict, ze momentalne vybiram tu "pravou" porodnici a jsem z toho trochu rozhozena. Vicemene u vsech je to podobne, bud skvele nebo hrozne. Pominu-li, ze informace jsou tady na Aperiu fakt hodne zastarale. Pritomnost otce u porodu se tu uvadi 500 nebo 700,-, ale treba prave v Podoli je to snad 1700. Jestli jsem si dobre vsimla primo na jejich webovkach.
Ovsem pokud je to fakt 1700, pak by mne zajimalo za co je takto vysoka cena. Tusite nekdo jak to vlastne je?

Odpovědět


Re: poplatek podolímartin 27.03.2012 18:48

Také mě poplatek slušně řečeno zaráží. Jsem zvědav jak jej chtějí obhájit v souvislosti s vstupen v platnost nového zákona o zdravotní péči... Zřejmě jej účtují podle výše nemedicínských nákladů na jeden den hospitalizace rodičky (což je dost zcestné), zkusím zjistit.

Odpovědět


Podolí vynikajícíMarkéta 25.02.2012 20:39

Rodila jsem v Podolí své druhé dítě a velice lituji, že jsem sem nešla už napoprvé. Přístup u porodu velice citlivý, ochota vyhovět všem přáním, porod proběhl zcela bez léků a (mimo konce) bez zásahu lékaře. Vynikající péče i po porodu - na sále i na pokoji. Mohu jen vřele doporučit.

Odpovědět


Podolí je super!Olí 07.02.2012 15:48

Podolí doporučuji všem.
Byla jsem nadšena snad vším. Nejdůležitější pro mne byl pohodový přístup, ochota pomoci. Pak se mi líbil dobře vybavený porodní sál, i pokoj pro maminky. Opět úžasné sestry, bez kterých bychom to, myslím, nezvládaly tak v klidu. Každá jsme z počátku netušila, co a jak, a každá jsme měla nějaký problém. Ochota sestřiček kdykoliv pomoci, nám byla oporou.
Jediné, co vlastně si vzpomenu, že nic moc bylo jídlo. Ale já jsem na jídlo vybíravá, takže to možná není úplně nezaujaté :oD
Teda já ÚPMD doporučuji, a podruhé půjdu opět tam.

Odpovědět


Re: Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u porodugoing 02.02.2012 21:27

Obávám se, že narušení je zcela evidentní ale vaše!!! Bohužel to nejspíše přenesete i na své děti. Nebo že byste byla ta "sestra"? :DDD

Odpovědět


podolí nemartina 23.01.2012 16:36

nepoznají problém u porodu,nezáleží jim na vás

Odpovědět


Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduMARKÉTA 04.12.2011 19:24

Podolí ano,ano,ano rodily jsme 19.10 2011 a jsme spokojeni moc nechapu vaši zprávu ja mohu jen doporučit.Sestry,doktorky a asistentky byly velice příjemné.Markéta

Odpovědět


cernovlasa "detska sestra" Helena z P4Pitipa 24.11.2011 04:44

Dobry den,
zaujal mne Vas poznatek o sestre "s praxi 30 let". Nejedna se o "detskou sestru" Helenu-cernovlasa cca padesat/sedesatnice z P4? Zavidim Vam, ze pro Vas jeste bude nejake "priste". My cekali na miminko 8 let a dalsi jiz asi neprijde.
O to vic je pro nas strasna bolest, ze nejvice o nej "pecovala" predevsim tato narusena osoba. Rodila jsem cisarem a bohuzel prvni a dasli nejdelsi smenu, kdy jsem nemela miminko u sebe, bylo v jeji "peci". Ma sve oblibence a ty, co od pocatku sikanuje. Nepadnete-li ji hned do oka, mate Vy a hlavne Vase miminko proste"smulu". Byla jsem jeste v polospanku predcasne prevezena z JIP na toto oddeleni a nemohla tedy nijakym zpusobem zavdat pricinu jeji nenavisti. Presto mi od prvniho okamziku neustale nadavala jak jsem neschopna, ze vse delam spatne a ze ma praxi 30 let(to opakovala za kazdou vetou). Nejhorsi vsak bylo, jak surove zachazela s miminkem. Miminko bylo svazane vcetne rucicek tak, ze nemohlo ani dychat, neustale mu mlatila hlavickou ze strany na stranu, delala trhane pohyby.Holcicka z ni byla k smrti vydesena, vystrelovala hlavickou vzhuru na stranu, zvedala raminka, usedave plakala(vydeseny knikot), koulela vydesene ockama, oblicejik samou vrasku jako 70tilety starecek(sestra na ni mluvila, jak je oskliva, jak se mraci..).O prilozeni se ani nepokousela, jak se hned neprisala, odtrhla ji a hned odnesla-pritom ona byla jedina ze sester, s niz dite nesalo. Nejhorsi byla jeji nocni smena-vyrizovala si soukrome telefonaty(silvestrovsky punc) zatimco miminka v boxu plakala. Od ostatnich maminek nechtela nic nebo maximalne jednu plenku, od nas neustale plenky(dala jsem ji 10 Pampers Premium Care) a kdyz je dostala,rvala na mne, kde mam vlhcene ubrousky, jestli si myslim, ze se dite utira samo(po ostatnich ubrousky nikdy nechtela)..Bylo mi tak zle po cisari a mela takovy starch o holcicku, ze jsem se nezmohla na odpor. Nevedela jsem vubec, jak ji ochranit, stasne se za to vinim... Po jednom prilozeni, kdy jsme to dokazaly sami bez ni(jen mi ji hodila s tim, "tak si to delejte jak chcete")nevedela, cim by mne uzemnila, tak jen krikla, zda jsem ji prikladala k oboum prsum, ze se ma po 15 minutach prikladat k dalsimu prsu-a odesla. Myslela jsem, ze tedy za 15 minut mam kojit z druheho prsu a sla se tedy po 15 minutach ptat na sesternu-byla tam jen jina sestra, ktera ji pozdeji vzkaz vyridila. Priritila se asi za 10 minut cela besna zlosti s usedave vydesenym knikajicim miminkem, ze ji musela vzbudit, protoze chce madam kojit. Nic jsem nechapala, byla jsem z ni k naprosto konsternovana(nenavist z ni primo kapala, zlosti se cela trasla, sve osobni problemy si vybiji na detech), strasne mne bolel pohled na k smrti vydesene miminko, s kterym tak surove zachazela...Od te doby to bylo jeste horsi.Mela jsem pokoj hned vedle sesterny a nezbylo mi, nez poslouchat celou noc vydesene knikani me dcerky, jez ji odlisovalo od ostatnich deti.Kdyz jsem to jiz nemohla vydrzet a sla se na ni zeptat, dalsi sestra mi ji prinesla ukazat po cca 5 minutach-kdy ji konecne ona prebalila(mezitim jeji plac ustal a presto na mne tato Helena rvala, ze nebrecelo moje dite). ...Ten pocit naproste BEZMOCI proti zlovuli-myslela jsem, ze neco takoveho neni jiz dnes mozne, zvlast v UPMD, verila jsem naprosto v profesionalitu ustavu...
Ona vi az prilis dobre, jak moc jste po cisari bezmocni..K ostatnim sestram se chova prehnane mile, dava si velky pozor, aby pro sve psychicke zkraty nemela svedky...
Prebila bohuzel vsechny ostatni dobre zkusenosti z UPMD. Modlim se, aby na nasem miminku nezanechala nasledky.
p.s.Jeste bych chtela dodat, ze takto "vyvolenou" ma patrne na kazdem standardnim pokoji. Bavila jsem se s maminkou maleho Stepanka z jineho pokoje s podobnou zkusenosti. Budete-li rodit cisarem,kupte si nadstandard- prvni dva az tri dny bude miminko u detskych sester a s nim si snad nedovoli vasemu miminku ublizovat, byt byste se ji nelibila- navic myslim, ze na nadstandardy nechodi.

Odpovědět


Re: cernovlasa Eva 11.12.2011 23:07

Vazena pani,

pokud je skutecne pravda to, co pisete (a nemam duvod Vam neverit), okamzite bych si na Vasem miste nasla advokata se specializaci na medicinske pravo, zajistila co nejvice dukazu, napr. dalsi poskozene atd., a UPDM zazalovala.

Preji hodne stesti

Eva

Odpovědět


Re: cernovlasa Lucie J. 09.01.2012 22:40

Dobry den,
na Vasem miste bych si u vedeni porodnice pisemne stezovala. Uz jste doma "v bezpeci", kam na Vas nemuze . . . ale v hlave to hloda dal a clovek nikdy nezapomene, to mi verte. Takhle bude tato zla a surova osoba ublizovat dalsim maminkam, ktere jsou okolo porodu dost citlive a zranitelne a bude ji to prochazet. Takovyto lide se umi moc dobre pretvarovat.
Drzim Vam palce a preji hodne radosti z miminka a verte, ze deti se otrepou z leccehos.

Odpovědět


Re: cernovlasa Venda 30.01.2012 22:49

Dobrý de, pokud jste tak již neučinila, určitě napište stížnost na chování sestry. Na www.ferovanemocnice.cz vám pomůžou v případě potřeby dopis sestylizovat, a možná pomůžou i více.

Odpovědět


DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduDodo 24.08.2011 17:31

Krátce a stručně: bezproblémové těhotenství, nikdy žádné potíže A PAK JSME JELI DO PODOLÍ k porodu - vůbec se s námi nebavili, chovali se k nám jako k dobytku co přišel porodit do stáje, naše dítě se po jejich "urychlujícím" zásahu skoro udusilo a žena měla rok bolesti. Žádné urychlení nebylo přitom potřeba, ale jako nezkušený otec jsem věřil, že to co dělají je v pořádku, ale nebylo, po protržení a vypuštění plodové vody přišla ta jejich řezničina, nařezávání, chemie....hodně zbytečné bolesti
Takže se NENECHTE ZMÁST TOHLE JE PORODNICE NANIC. Doktoři tam jsou samolibí hlupáci a tupci, k porodu pouštěj nezkušené asistentky a nebudou se s Vámi bavit, prostě typické bílé pláště..... pokud nedojde k ŘEZNIČINĚ nejsou spokojený... měli by se stydět

Odpovědět


Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduIvana 06.09.2011 16:20

Proč se nepodepíšete???Tohle anonymní nadávání je k ničemu.To by sem mohle psát i ten,co v Podolí nerodil...Tyto příspěvky jsou trapné.

Odpovědět


Re: Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduIkonnka 09.01.2012 22:43

Hlavne ze Vy jste se podepsala, haha. . Ivana - Jaka ?

Odpovědět


Re: Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u porodualajana 10.12.2012 11:48

A proč by se měl někdo na veřejných stránkách internetu podepisovat? Tyhle naivní argumenty nechápu. Pán to sice napsal stručně a stroze, nicméně já mám stejnou zkušenost, byť o pár let starší. Co čekáte od porodnice, kde je několik tisíců porodů za rok? Že bude vždy a ve všem dokonalá? Ne..právě naopak. A to, co pán napsal v jednom odstavci, bych byla schopna rozvést na několik A4, protože bohužel mám co říct. A většinou to pozitivní není. Že Vy máte zkušenost dobrou, neznamená, že jí takovou mají všichni a že jejich zkušenost ztrácí kvůli Vaší zkušenosti na váze. Ne, spadněte na zem. V Podolí se člověk setká se vším možným a zážitky budou jak pozitivní, tak negativní. Je to velká pražská továrna a má negativ dost a dost. Jakožto obří továrna není individuální a rutina a systém tam funguje opravdu dokonale. Nejde o 2 staré záchodky na celé patro, ale o kolikrát socialistické jednání na šestinedělí, hromadné separace miminek a o rutinní bezdůvodné urychlování porodu, čímž se porod často zbytečně zkomplikuje. Moderní sály nejsou vše. Jo a k těm podpisům.. opravdu v této mega porodnici nikoho nezajímá tato diskuze a nikdo nebude zkoumat, kdo jaký příspěvek psal. Nechápu logiku Vašich myšlenkových operací.. abychom snad dávali na sebe i maily, telefony a rodná čísla, což? ;-)

Odpovědět


Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduLindule 01.10.2011 21:33

Rodila jsem v Podolí v červnu 2010. Vyvolávali mi porod 3 dny, pak proběhl císařským řezem. Nemůžu si na nic stěžovat, ale je pravda, že jsem měla nadstandard.

Odpovědět


Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u poroduNadik 17.01.2012 20:13

Teda ty jsi ale idiot a narušená osoba.Oni na rozdíl od tebe totiž vědí co dělat, sám píšeš, že jsi nezkušený, tak co tu mektáš o nějakém nařezávání???A občas tu plodovou vodu potřeba propíchnout je, houby tomu rozumíš.Tak jste si měli jet rodit jinam nebo sis měl chytráku dítě porodit doma sám, když oni to tam dělají tak špatně.Z tvého příspěvku cítím, že jsi fakt narušená osoba a rozmazlenej fracek.Já v Podolí rodila 2 děti, jednou spontánně a jednou císařem, počínaje od poradny, porody, odd.šestinedělí, nemůžu vytknout ani fň.Všichni příjemný a ochotný, vše vysvětlili co dělají , co budou dělat a proč atd. Tak nechápu jak můžeš psát to, co píšeš.Takovýho neomalence jako ty bych fakt chtěla mít doma.Co bys vlastně chtěl????Ono se tam ročně narodí skoro 5000 dětí a to mluví za vše.Možná ty a ta tvoje žena jste moc fajnovky a jen tak se vám něco nelíbí.A jestli ses tam s nima bavil takovým způsobem jakým tu píšeš, tak se jim ještě divim, že vás rovnou nevykopli.

Odpovědět


Re: Re: DO PODOLÍ NE NE NE - z pohledu otce u porodumááša 03.02.2013 08:57

Nadíku, zamysli se nad sebou co tě trápí,že jsi tak zbytečně vulgární. Evidentně nemáš o přirozeném porodu ani páru. A řekla bych, že tys nerodila, ale patříš k těm, které "odrodil" nějaký ten "profík" v bělostném plášti. Budiž, tvoje volba.
Když tak nabádáš k tomu rození doma, udělej nám podobně narušeným fajnovkámm jako je Dodo malou službičku, zasaď se o to, ať se doma může rodit, určitě ti pak s radostí přenecháme tu bezchybnou péči pro nerozmazlené fracky a hrdinky kteří to vlastně jen všechno musí vydržet.
Přeji ti mnoho příjemných zážitků při tvém případném třetím porodu :)

Odpovědět


Podolí už nikdy aneb "Měly jsme jiné priority"Venda 20.08.2011 18:20

Podolí: rizikové odd. P3 – děs, porodní sál P4 – samá sluníčka, odd. šestinedělí P2 – hrůza, červenec 2011.
Přistoupila jsem na vyvolání porodu před termínem vypočteným samotnými gynekology, protože jsem si včas nezjistila, co by obnášelo souhlas s indukcí, s kterou nesouhlasím, nepodepsat, a prostě odejít. Jinak na předporodních kurzech a z literatury jsem si o spontánních porodech zjistila téměř vše. To jsem ale nepotřebovala. Na porodní sál jsem přešla po 28 hodinách z P3, po dvou prostaglandinech, kdy mi řekli, že jsem otevřená na pět centimetrů a mám hezky rozjeté kontrakce. To mi bylo divné, byť prvorodička, měla jsem za to, že rozjeté kontrakce vypadají jinak. To mi potvrdila i PA na P4 větou „Až se na nás paní přestane usmívat, dáme se do práce“. Slabé kontrakce, které jsem měla, otevíraly pouze pánevní dno, které jsem po všech cvičeních a relaxacích měla povolené tak, že by jím prošlo slůně i s roztaženýma ušima, a jednu žákyňku to vedlo k přesvědčení, že do 5 minut porodím, a podle toho mě povzbuzovala. Po 30 hodinách na porodním sále gynekoložka konstatovala, že jsem stále otevřená na 2 cm, tak, jak jsem přišla z P3, a to po klystýru, protržení vaku plodových blan a po nejnižší dávce oxytocinu. Pochopila jsem, že tohle nikam nevede, a požádala o císařský řez. Prý k němu musí být důvod, a že se zeptají hlavního lékaře, a do 20 min. mi dají vědět. Deset minut nato vběhla do dveří PA s holítkem v ruce a začala mě za poněkud nemotorné asistence tatínka připravovat na „malý operační zákrok“. Pokud jde o porodní sál (tedy, spíše luxusní porodní garsonku) a personál, vše bylo úžasné, i ta PA, která v jedné chvilce dala najevo, co si myslí o porodních plánech, ale i ona mi vycházela maximálně vstříc. Při císaři působil úžasný anesteziolog, dítě mi ukázali hned po vytažení (byl to takový modrý marťánek), a pak mi ho položili na hruď v zavinovačce. Tatínek fotil ostošest, sestřičky fotily tatínka se synem, na JIP mi ho chodily přikládat, vše se zdálo být na dobré cestě.
Na oddělení šestinedělí jsme si s personálem příliš nerozuměly. Mé tělo nebylo na porod a následnou laktaci připravené, a syn měl 4,1kg, neměla jsem mléko, což se na P2 opravdu nehodí, a sestřičky mi to dávaly náležitě štiplavě najevo. Syn spadnul z porodní váhy na 3,7kg, tj. o celkem běžných 10%, a rozhodně nevypadal na umření. Neustále ho po 30 minutách kojení odnášely pryč, což na klidu nepřidá. Druhý den mi samy nabídly, že si ho vezmou, a dají mi ho až ráno, abych se mohla prospat, na což jsem kývla, neboť jak jsme neměla čím krmit, a dítě neustále plakalo. Pak jsem se od jedné a téže osoby dozvěděla, že se o dítě nestarám, neustále ho odkládám a nosím ho na příkrmy, a že to už rozhodně dělat nemám, a pak, že kdyby mělo být dítě hladové, tak ať ho klidně přinesu na příkrm, že je to normální. Třetí den ráno přišly na to, že ho na kojení pro jistotu nebudou nosit vůbec. Rooming-in podle Podolí. Když jsem se šla ptát, kde je dítě, řekly mi, že mám jít na pokoj a čekat. Když dítě konečně přinesly, zdržení zdůvodnily to tím, že „měly jiné priority“. No, někdy si to kafčo vypít musejí. Třetí den odpoledne mi milostivě konečně svěřily dítě do rukou. Na standardních pokojích se neklepe, takže během dopoledne často někdo vrazí do dveří, zavelí právě přisáté dítě utrhnout od prsu a právě uspané dítě vzbudit a svlíknout. Oni toho mají hodně. Jen jedné sestřičce nevadilo, že dítě pije, když mi měřila tlak. Po několika hodinách přikládání k prsu a neustálém pláči dítěte (zrovna to vyšlo tak, že jsem byla na pokoji sama) jsem se odvážila vypravit se požádat o příkrm. Sestřička se optala, zda jsem nejdříve zkoušela přikládat dítě k prsu. Příkrm dítěti daly, ale během dvou hodin se přestěhoval na zavinovačku a mou noční košili, a pak jsem až do rána přesvědčovala dítě, aby se napilo z prsu. To vše za stálého pláče uzlíčku neštěstí. Chvílemi jsem brečela s ním. Jedna kyrysnice ve tři ráno vrazila na pokoj a začala mi vykládat, že je zvědavá, jak se o dítě budu starat, a že doufá, že mi s ním bude někdo pomáhat. Podařilo se mi jí zdvořile, leč účinně vypoklonkovat ze dveří. Čtvrtý den ráno jsem se složila, a přemluvila jednu hodnou sestru, ať sežene jakýkoli nadstandard za jakoukoli cenu, což se podařilo. Od dětské lékařky jsem se dozvěděla, abych tak zkráceně řekla, „ať neblbnu“, že po císaři se laktace normálně rozbíhá až 5. den, takže jsem vlastně o den napřed. Proč to někdo neřekl sestřičkám? Za dva dny na nadstandardu jsme zaplatili několik tisíc, ale nelitujeme. Jako mávnutím kouzelného proutku se z „ošklivých tet“ stala sluníčka, a „zlé tety“ na nadstandard vůbec nesmí. Kromě toho že se před vstupem klepe, a měřit míru žloutenky lze i bez trhání dítěte od prsu. Šestý den jsme šli konečně domů. Knížka Bonding, porodní radost mi zapadla za knihovnu, tak alespoň tím se nestresuji. Z pobytu na šestinedělí mám pořád šrámy na duši. Příště pojedeme do Neratovic nebo rovnou do Vrchlabí.

Odpovědět


Podolí nikdy víceJana 02.08.2011 22:20

Jsem z Liberce a čekala jsem dvojčata. Termín jsem měla až v říjnu, ale nakonec mi praskla voda už v srpnu, takže jsem si zavolala sanitku a jelo se. Nejdřív do Liberce do porodnice, tam jsem byla asi půl hodinky na monitorech, a pak šupem vrtulníkem do Podolí, kde jsou takovéto předčasné porody běžné. Vtip je, že jsem ten den měla jít poprvé na předporodní kurz, takže i když jsem si přečetla o porodech celou vědeckou knihovnu, tak realita je jiná. V Podolí u mě byla každých 15 minut porodní asistentka, která mě kontrolovala, příjemná, ale skoro vůbec na mě nemluvila, i když jsem jí říkala, že mám strach (byla jsem prvorodička) a co se vlastně bude dít. Voda mi praskla v 16 hod. a nevím, v kolik jsem byla v Podolí, ale celou dobu jsem ležela na tom porodním lehátku, u kterého nedržely opěrky na nohy, takže si jistě dokážete představit, jaká je dřina udržet nohy nahoře po celou dobu. Pořád jsem klouzala dolů. Porodníky jsem pomalu neviděla až do poslední fáze, jen jsem slyšela, že se mezi sebou dohadovali, jestli mám porodit normálně, nebo císařem. Takže mi hodinu běžela kapačka na zpomalení porodu, hodina mi neběžela. Ve 2 ráno mě vezli na sál, že tedy půjdu na císaře, za půl hodiny mě vezli na to zpropadené lehátko zpátky, že budu rodit normálně. Klystýr jsem nedostala, jen mě asistentka oholila. Také jsem nedostala ani lok vody, takže totálně vysušená, až se mi nad ránem udělalo zle a spustila se mi z nosu krev. Nakonec jsem konečně dospěla do samotného porodu, celou dobu jsem měla křížové stahy, ale zas jen asi po 15 minutách. Tehdy se seběhli snad všichni porodníci a lékaři, kteří se starají o nedonošené děti a sestřičky. Bylo v tom pokoji opravdu narváno a já vyčerpaná a dehydrovaná jsem si musela zakřičet. Porodník mi začal nadávat, že nejsem herečka a ať nehulákám. Ten mi fakt pomohl, chtěla jsem mu říct, že si má rodit sám, když je tak chytrý. O epidurál jsem si neřekla, chtěla jsem, aby porod probíhal pokud možno normálně, i mnoho lékařů je raději, když se rodí spontánně, je to šetrnější k dětem. Tak jsem porodila oba chlapečky po 6 ráno. Hned je samozřejmě odnesli, museli je dát do inkubátorů, jeden měl 1300 a druhý 1420 g. Pak už jen porod placenty a já mohla pomalu odejít po svých. Na to, jaké to bylo martyrium, tak jsem hodinku po porodu už normálně chodila po oddělení do sprchy a na WC. Co mě dostalo, byla péče sestřiček o matky. Tam jsem nedostala o klukách žádné informace a děsila se, jestli ještě vůbec žijí, nebo co se vlastně děle. Nakonec všechno dobře dopadlo, oba žijí a dokonce tam patřili mezi největší předčasně narozená miminka. Zato druhý den už jsem měla nalitá prsa a musela jsem doslova žadonit každé 3 hodiny o odsávačku, abych mohla odstříkávat mléko, kterou mi půjčovali dost neochotně. Navíc krmení miminek a jídlo pro maminky bylo ve stejnou dobu, takže jsem raději byla u dětí a jídlo na pokoji bylo buď studené, nebo už tam ani nebylo, nebo jsem propásla krmení miminek a měla jídlo celkem ještě teplé. Tedy polévka teplá, druhé jídlo většinou vlažné. Takže nejsem spokojená s péčí o matky, jen o miminka, kde se o ně starali báječní lékaři i sestřičky. Nebýt stresu ze sester na poporodním, tak bych tak zůstala. Takhle jsem se bála, že bych přišla o mléko, takže jsem 5. den po porodu jela domů do Liberce a za klukama dojížděla 3x týdně s mlékem a pokoušela se po čase i kojit. Kluci tam zůstali skoro do původního termínu porodu, každý na jiném oddělení, podle toho, jak na tom zrovna byli. Pak je převezli do porodnice v Liberci já byla konečně s nima.
Nerodit v Podolí, tak bych na to možná měla hezčí vzpomínky, protože jednání porodníka a sester mi nechalo velkou jizvu na duši.

Odpovědět


zastarale informaceMad 02.08.2011 17:26

Tak trochu nechapu funkci teto stranky. Informace co nabizi porodnice jsou evidentne zastarale (tak soudim dle porovnani webu porodnice a tohoto) Je sice pekne, ze vse je vyplnovano na zaklade dotazniku ale proc podavat v podstate klamne informace kdyz sama porodnice je na svem webu ma korektne?

Napriklad uvedene poplatky jsou v dnesnich dnech uplne jine...

Odpovědět


Podolí už neJitkaS 28.07.2011 16:55

Já rodila v Podolí 8/2008 a už nikdy. Kontroly před porodem strašné, cisař děs, jen anestezioložka co mi dávala injekci byla vyborná. Byl to můj první porod a konverzace mezi starším dr. a mladou lékařkou co prováděla císaře typu: tam to nedávejte, to neni odpadkáč nebo sešijte i to sádlo fakt nic moc. Po porodu mi dali dítě na krk, pak jej viděl chviličku otec, ja šla na JIP a manžel domů. Co 3 hoďky mi sice dítě bylo přineseno, ale nikdo mi nepomáhal kojit a sestry si mezi sebou povídaly. Po přeložení na normální pokoj mi sestry odmítly dát dítě, že zvrací, dětskou dr. jsem neviděla vůbec. Co 3 hodiny jsem si o malého šla říkat, ale prý mám odpočívat a dítě nechat spát. Později jsem zjistila, že byl dokrmován. Porod v Podolí byl pro mě opravdu strašný zážitek a teď při druhém půjdu buď na Bulovku nebo spíše do Neratovic.

Odpovědět


Re: Podolí už neHanka 14.09.2011 22:35

Neratovice můžu jenom doporučit.Já jsem tam rodila sice před 12 lety,ale oproti jiným porodnicím LUXUS.

Odpovědět


Re: Re: Registrace není potřeba - ale co předporodní péče od 36.tt?Verona 16.07.2011 20:46

Souhlasím, že jsou registrace nedůstojné a protizákonné, a že v případě rozjetého porodu vás musí vzít. Já jsem byla registrována v Podolí a kvůli malování jsem jela do Krče a bez registračního čísla z jejich porodnice se mnou nejednali zrovna hezky, ale vím, že rozjetý porod nesmí odmítnout.
Ale problém je spíš s předporodní péčí. Gynekolog klasicky předává rodičku do vybrané porodnice v 36.tt a bez registrace vás prostě nevezmou, takže co teď? Být měsíc až 6 týdnů bez kontrol?

Odpovědět


Též bych už v Podolí nerodilaLenyBery 06.07.2011 22:53

Dobrý den, Podolí opravdu žije ze jména. Porodní sály, asistentky a dokroři jsou výborní, co je to ovšem platné, když mě po porodu císařským řezem umístila na normální ženské oddělení s tím, že na šestinedělí není místo, po císařské řezu mě dali na pokoj nejdál od sprch, po šesti hodinách po porodu jsem z rohovoru mezi ženskou a dětskou sestrou vyrozuměla, že neví, kde se momentálně moje dítě nachází (ten děs, který ve mně vypuknul, nikdo neodškodní). Nemluvě ani o tom, že dítěti udělali speciální testy bez mého vědomí a osočili mě z toho, že beru drogy a nebo jsem v těhotenství kouřila... Jsem absolutní nekuřák a nikdy jsem si nevzala ani marihuanu... Sestra, která neustále chodí, a trousí, že jí máte věřit, že to dělá už dvacet let, by se nad sebou měla zamyslet. To, že někdo něco dělá dvacet let, není totiž záruka kvality. U ní je to spíš asi ničemnost a neschopnost najít si lepší práci. Vůbec na personálu není vidět, že by o děti a vyjukané maminky pečovali s láskou!
Příště budu rodit v Neratovicích nebo v Hořovicích, ač mám trvalé bydliště na Pze 4.

Odpovědět


cernovlasa "detska setra"Helena z P4?Pitipa 24.11.2011 03:49

Dobry den,
zaujal mne Vas poznatek o sestre "s praxi 30 let". Nejedna se o "detskou sestru" Helenu-cernovlasa cca padesat/sedesatnice z P4? Zavidim Vam, ze pro Vas jeste bude nejake "priste". My cekali na miminko 8 let a dalsi jiz asi neprijde.
O to vic je pro nas strasna bolest, ze nejvice o nej "pecovala" predevsim tato narusena osoba. Rodila jsem cisarem a bohuzel prvni a dasli nejdelsi smenu, kdy jsem nemela miminko u sebe, bylo v jeji "peci". Ma sve oblibence a ty, co od pocatku sikanuje. Nepadnete-li ji hned do oka, mate Vy a hlavne Vase miminko proste"smulu". Byla jsem jeste v polospanku predcasne prevezena z JIP na toto oddeleni a nemohla tedy nijakym zpusobem zavdat pricinu jeji nenavisti. Presto mi od prvniho okamziku neustale nadavala jak jsem neschopna, ze vse delam spatne a ze ma praxi 30 let(to opakovala za kazdou vetou). Nejhorsi vsak bylo, jak surove zachazela s miminkem. Ostatni deti mely normalni zavinovacky, nase bylo svazane vcetne rucicek tak, ze nemohlo ani dychat, neustale mu mlatila hlavickou ze strany na stranu, delala trhane pohyby.Holcicka z ni byla k smrti vydesena, vystrelovala hlavickou vzhuru na stranu, usedave plakala(vydeseny knikot), koulela vydesene ockama, oblicejik samou vrasku jako 70tilety starecek(sestra na ni mluvila, jak je oskliva, jak se mraci..).O prilozeni se ani nepokousela, jak se hned neprisala, odtrhla ji a hned odnesla-pritom ona byla jedina ze sester, s niz dite nesalo. Nejhorsi byla jeji nocni smena-vyrizovala si soukrome telefonaty zatimco miminka v boxu plakala. Od ostatnich maminek nechtela nic nebo maximalne jednu plenku, od nas neustale plenky(dala jsem ji 10 Pampers Premium Care) a kdyz je dostala,rvala na mne, kde mam vlhcene ubrousky, jestli si myslim, ze se dite utira samo(po ostatnich ubrousky nikdy nechtela)..Bylo mi tak zle po cisari a mela takovy starch o holcicku, ze jsem se nezmohla na odpor. Nevedela jsem vubec, jak ji ochranit, stasne se za to vinim... Po jednom prilozeni, kdy jsme to dokazaly sami bez ni(jen mi ji hodila s tim, "tak si to delejte jak chcete")nevedela, cim by mne uzemnila, tak jen krikla, zda jsem ji prikladala k oboum prsum, ze se ma po 15 minutach prikladat k dalsimu prsu-a odesla. Myslela jsem, ze tedy za 15 minut mam kojit z druheho prsu a sla se tedy po 15 minutach ptat na sesternu-byla tam jen jina sestra, ktera ji pozdeji vzkaz vyridila. Priritila se asi za 10 minut cela besna zlosti s usedave vydesenym knikajicim miminkem, ze ji musela vzbudit, protoze chce madam kojit. Nic jsem nechapala, byla jsem z ni k naprosto konsternovana(nenavist z ni primo kapala, zlosti se cela trasla, sve osobni problemy si vybiji na detech), strasne mne bolel pohled na k smrti vydesene miminko, s kterym tak surove zachazela...Od te doby to bylo jeste horsi.Mela jsem pokoj hned vedle sesterny a nezbylo mi, nez poslouchat celou noc vydesene knikani me dcerky, jez ji odlisovalo od ostatnich deti.Kdyz jsem to jiz nemohla vydrzet a sla se na ni zeptat, dalsi sestra mi ji prinesla ukazat po cca 5 minutach-kdy ji konecne ona prebalila(mezitim jeji plac ustal a presto na mne tato Helena rvala, ze nebrecelo moje dite). ...Ten pocit naproste BEZMOCI proti zlovuli-myslela jsem, ze neco takoveho neni jiz dnes mozne, zvlast v UPMD, verila jsem naprosto v profesionalitu ustavu...
Ona vi az prilis dobre, jak moc jste po cisari bezmocni..K ostatnim sestram se chova prehnane mile, dava si velky pozor, aby pro sve psychicke zkraty nemela svedky...
Prebila bohuzel vsechny ostatni dobre zkusenosti z UPMD. Modlim se, aby na nasem miminku nezanechala nasledky.

Odpovědět


Re: cernovlasa Pitipa 24.11.2011 04:38

Jeste bych chtela dodat, ze takto "vyvolenou" ma patrne na kazdem standardnim pokoji. Bavila jsem se s maminkou maleho Stepanka z jineho pokoje s podobnou zkusenosti. Budete-li rodit cisarem,kupte si nadstandard- prvni dva az tri dny bude miminko u detskych sester a s nim si snad nedovoli vasemu miminku ublizovat, byt byste se ji nelibila- navic myslim, ze na nadstandardy nechodi.

Odpovědět


Re: cernovlasa Marcela 26.02.2014 18:41

Já se připojuji, sama jsem bohužel byla touto vyvolenou v červnu 2009. A nazvala bych to až šikanou ze strany oné "sestry" Došlo to tak daleko že mě její kolegyně uklidňovaly a bránily mě před ní. Strašné něco takového zažít. bohužel jsem to musela vydržet kvuli komplikacím celých 10 dní ....

Odpovědět


Re: cernovlasa M 17.09.2014 10:42

Sestra Helena je tam i v roce 2014, šikanu jsem si zažila podobnou, o zacházení s miminkem ani nemluvím.OHILOX

Odpovědět


Re: cernovlasa M 17.09.2014 10:43

Sestra Helena je tam i v roce 2014, šikanu jsem si zažila podobnou, o zacházení s miminkem ani nemluvím.OHILOX

Odpovědět


Re: Epidurál už nikdy a Podolí taky neberi 24.04.2011 17:04

Asi je to případ od případu. Já rodila v Podolí v březnu - po 27 hodinách kontrakcí jsem epidurál nebo cokoliv jiného proti bolesti chtěla, ale nedali mi ho. Protrhnutí plodových obalů jsem se také dočkala, ale PA o všem informovala a ptala se. PA a lékaři chodili nejdéle po 15 min a když se situace začala komplikovat,tak byli PA a dr. přítomni takřka pořád. nakonec vše skončilo akutním císařským řezem. doteď mě mrzí, že jsem neviděla své čerstvě narozené miminko a nemohla si jej pochovat, ale na druhou stranu jsem šťastná, že je v pořádku a ani nechci vědět,jak to mohlo dopadnout, kdyby se k sekci nepřistoupilo. na jipu rodičky po císaři obsadily ten den snad všechny postele a na odd. šestinedělí také místo nebylo - to bylo docela nepříjemné - trávit další hodiny na gyn. oddělení bez miminka. nicméně sestry jej nosily na kojení.
negativně bych hodnotila stravu (ne moc dobrá a často studené hlavní jídlo), sprchy a wc mimo nadstandard (který je jen těžko dosažitelný) - na sprchu bylo někdy třeba vystát si frontu, a omezenou možnost návštěv opět mimo nadstandad (15-16hod na pokojích, pak 16-18hod na chodbě)

Odpovědět


Podolí? - záleží na oddělní a na lidechVojta 20.05.2011 11:20

Máme čerstvou zkušenost z Podolí (vlastně ještě probíhající). Všechny předporodní procedury - výborné prostředí, lidé i péče.
Vlastní porod - vynikající zázemí, lidí i péče.
NA šestinedělí P1 - prostředí pokulhává, sestřičky přes miminka výborné, sestřičky přes maminky naprosto otřesné, tragické. Díky jejich přístupu k matce s horečkami přes 40 (dva dny neléčeno), dostal malý taky zánět, takže ho manželka zatím moc neviděla. Ale ted leží malý na odd PO2 ? v inkubátoru, s kapačkou a sledování, a tam je přístup a péče také vynikající. Takže opravdu záleží jen na lidech. Registraci jsem tehdy vystál já, byl jsem tam v pět ráno, šestý v pořadí. Ale pokud se nám poštěstí mít další miminko, asi už se tam nepoženu. a s chutí pak odvezu manželku někam za Prahu. Podolí z mého pohledu žije ze jména.....

Odpovědět


RegistraceAlena 28.03.2011 17:12

Dobrý den, chci poradit maminkám, které opravdu stojí o porod v Podolí, aby registraci nepodcenily a přivstaly si.Registrovala jsem se 1.3. 2011, narození očekáváme 30. srpna, tedy opravdu 14+0 dle PM. Ve všední dny otvírá kartotéka v 7.00 hodin. Já se dostavila v 5.35 a už jsem byla 11. v neoficiálním pořadníku, které maminky podepisují. A denně berou pouze 12! pacientek. Mj. tento provizorní pořadník pak paní na kartotéce převzala a řídila se jím, což považuji za velmi moudré, protože si nedovedu představit, co by nastalo za vřavu bez něj. Tak držím palce na registraci.

Odpovědět


Re: Registracešvejnožka 10.04.2011 07:41

I já bych chtěla všem, co se hodlají v Podolí registrovat přijet rozhodně dříve. Byť jsem den před registrací telefonovala do kartotéky, v kolik hodin se mám dostavit a bylo mi řečeno, že bohatě stačí hodinku předem - tedy v šest, že jsou to fámy, že se v Podolí čeká už od 4 ráno..relita byla taková, že jsem na místo dorazila po půl šesté ráno a byla jsem třináctá...naštěstí si to některá maminka špatně spočítala a tak jsem kýžené razítko do průkazky dostala. Takže rozhodně to nejsou fámy, první maminka tu opravdu byla ve 4 ráno!!!

Odpovědět


Registrace není potřebaJana 13.04.2011 15:00

Nezdá se vám to trochu nedůstojné dělat ze sebe ovci, která vstává v nočních hodinách, aby se mohla zapsat na nějaké lejstro, když jsou ty registrace PROTIZÁKONNÉ? Oni na to prostě nemají právo a i když dojedete do porodnici k porodu nezaregistrovaná, tak vás musí vzít. I když porod v podolí bych asi doporučovala jen ženám s rizikovým těhotenství, zdravá žena si podle mě najde radši menší porodnici za prahou, kde jí porod nenaruší a nezpůsobí komplikace zbytečnými zákroky (viz příspěvek paní z únoru).

Odpovědět


Re: Registrace není potřebaMirka 17.04.2011 16:46

Plně souhlasím s paní Janou. Registrace není potřeba, bydlíte-li ve spádové oblasti Prahy 4 (Podolí, Bráník), JSOU POVINNI Vás k porodu přijmout, stejně tak přijedete-li už s odteklou plodovou vodou.
Bydlím v Bráníku a raději volím porodnici v Táboře (pocházím z Chýnova), tam registraci nevyžadují. Také mi připadá nedůstojné vstávat ve čtyři ráno, abych mohla rodit právě v Podolí. Myslím, že zde není péče o nic lepší než v porodnicích okresních nemocnic, ale Podolí prostě žije z dobré pověsti (Viewegh: "U Zity v Podolí žádný porod nebolí" - touto větou začíná román Báječná léta pod psa).

Odpovědět


Re: Re: Registrace není potřebaOctopus 15.05.2011 11:48

Tady je pro zajímavost, v Podolí jsem byla registrována v loňském roce,od 36. týdnu jsem docházela na pravidelné kontroly a monitory před porodem ( srpen 2010) a stejně mě jako prvorodičku s odteklou plodovou vodou o půlnoci nepřijali pro nedostatek míst na šestinedělí. Dali nám na výběr z těchto 4 porodnic - Praha- Na Bulovce, Brandýs nad Labem, Mělník a Benešov.To jen ,abyste si předem udělali obrázek ,kde také můžete rodit a zjistili si informace o těchto porodnicích..Předpokládám ,že výběr pražské porodnice se mění podle počtu míst, ale ty mimopražské pravděpodobně zůstávájí..Nakonec jsme se s manželem rozhodli pro Benešov a sami jsme si tam v noci zajeli, sanitku nám v Podolí nenabídli.Na příjmu v Benešově jsme byli ve 3:30 ráno, kontrakce jsem cítila až kolem páté hodiny ranní...malá se pak narodila v devět hodin ráno a porod proběhl zcela spontánně... S Benešovskou porodnicí jsem byla velmi spokojená, nadstandartní pokoje, milý přístup lékařů i sester...Jen pro příbuzné to bylo trochu z ruky :-) Nevím ,jak často se toto v Podolí stává ,ale,jak je vidět ,stát se to může...Příště asi raději zvolím jinou porodnici...a třeba zase tu v Benešově
Barbora O.

Odpovědět


Re: Registrace není potřebaMirka 17.04.2011 16:50

Souhlasím s paní Janou, vstávat ve čtyři ráno, abych mohla rodit právě v Podolí, mi připadá nedůstojné. Nemyslím si, že by tady byla lepší péče než v okresních porodnicích, prostě Podolí žije ze svého dobrého jména - U Zity v Podolí žádný porod nebolí, jak začíná román Báječná léta pod psa M. Viewegha.
Podolí mi připadá velkovýrobna dětí, já raději volím porodnici v Hořovicích, kde žádnou registraci nevyžadují...

Odpovědět


Re: RegistraceNika 21.05.2013 13:24

Já bych těm maminkám spíše poradila, místo toho aby vstávaly ve čtyři hodiny ráno, aby si zvolily jinou porodnici. Nepřijde Vám to na hlavu postavené, aby jste se jako těhotná celé těhotenství stresovala, zda až přijdete do porodnice, jestli budou mít pro Vás místo i když už máte to registrační razítko v průkazce??? Podolí není jediná porodnice v Praze. Na Vinohradech jsme nic takového nezažila, Doc. Záhumenský byl naprosto skvělý, i když porodní sál není tak hezký jako v Podolí, tak na mě měli čas a dostatečně se nám věnovali. Navíc jsme neplatili žádné přemrštěné poplatky za tatínka u porodu, ten to měl zadarmo!!! A proč by to taky mít neměl, když jsou ty poplatky protizkoné a vy máte právo na to mít svého manžela u porodu, je to i jeho dítě!!! Oprvdu bych se předem pořádně zamyslela nad tím co budu mít z porodu ve velkovýrobně.

Odpovědět


Epidurál už nikdy a Podolí taky neEva P. 06.02.2011 22:32

Podolí mi doporučila dula (nakonec mě nedoprovázela) a dle referencí na inetu mi přišla z pražských porodnic asi nejlepší. Na předporodním kurzu v Podolí jsem si to jen potvrdila, ano, máme zde míče, sprchy..celou první dobu porodní je můžete využívat. Stahy jsem měla celou noc, doma bomba, sprcha, chodila jsem, dalo se to zvládat. Ráno mi začala odtíkat voda tak šup sanitka a vyrazila jsem. Měla jsem streptokoka tak antibiotika a aniž by se mě zeptali, hned propíchli plodový vak a dali mi tabletu na vyvolání. Stahy totiž byly celou noc, voda pomalu odtíkala ale otevřená jsem nebyla vůbec. Tím začalo peklo. Položily mě na křeslo, připojily monitor a asi jednou za 20min přišla PA. Byla jsem už 7 hodin připoutaná na tom křesle, abych nekřivdila - asi 30 min jsem v té sprše byla. Jako "úlevové polohy" mi byl neustále nabízen epidurál. Po 7mi hodinách na křesle jsem epidurálu řekla ano. A to byla ta největší chyba. Tento zázrak má působit 2 hodiny. Mě působil 5 hodin a porod mi zastavil. Nakonec jsem před půlnocí "porodila" císařským řezem. Pak jsem měl aještě komlikace, pak nebyl 7hodin volný pokoj! takže jsem se synem mohla být za asi 35 hodin po porodu. Naštěstí ho alepsoň nosili na kojení a po přesun na oddělění šestinedělí jsem asi měla štěstí na sestry, celkem mi s kojením pomáhaly, takže nakonec alespoň kojím. Ale ten rituál porodu, to až mi ho položí na břicho, až se přisaje..o to všechno jsem přišla. A Vy co jste v očekávání si vemte s sebou dulu, nebo doufejte že budete mít lepší PA. A pozor, PA která se vyměnila na večerní směnu s tou původní mi přiznala že EPIDURÁL ZASTAVÍ PŘIROZENÝ PRŮBĚH PORODU ASI V 50% PŘÍPADŮ!!!!

Odpovědět


Re: Epidurál už nikdy a Podolí taky neteresteres 28.08.2012 16:26

Já rodila v Podolí 2x :

Mě první epidural 2009 zastavil porod na 4 hodky...odpočívala jsem....a pak jsem normálně tlačila ( bolelo to malinko) a vše se krásně povedlo...

Podruhé před týdnem ( 2012) mě epidural nezabral - ale ze 2 cm na 8 cm jsem byla za 20 minut... a pak už se tlačilo....bolelo to víc... a vše se krásně povedlo...

Odpovědět


Maximální spokojenostVěra J. 28.01.2011 17:57

V Podolí jsme rodili v prosinci 2010 a byli jsme maximálně spokojeni. Ochotný personál, milé prostředí, zejména porodní sál, kde je soukromí a doprovod může být celou dobu s vámi. Na porod mám díky tomu velice dobré vzpomínky. Všem doporučuji.

Odpovědět


doprovod u cisarskeho rezuMagda 11.01.2011 22:24

Jen chci opravit informaci psanou v pruvodci. Prinejmensim pokud jde o planovany cisarsky rez, MUZE byt doprovod pritomen! Je fakt, ze to stoji dost penez, ale jde to a vrele doporucuji!

Odpovědět


jine vysetreniVerunka 14.11.2010 19:53

dnes som bola v Podoli, pretoze som mala podozrenie na zlucnikovy zachvat, musim povedat, ani sa mi z tade nechcelo, su tam uzasni ludia, pani doktorka Urbankova, sestricky..proste uzasne, nepodcenili nic, vysetrili, jak malou (som 30tt) tak i mne, vzali krv, zajtra idem este na sono zlucnika...tesim sa az tam budem za par tydnu rodit!!

Odpovědět


nepříjemné sestryLenka 30.10.2010 23:43

tak s tím nezbývá než souhlasit.. Sestry neochotné, arogantní, nepříjemné.... S brekem jsem zde dožila propuštění a už bych toto nechtěla opakovat. Od JIPU až po šestinedělí - hrůza.

Odpovědět


Porod v Podolí říjen 2010Alena 19.10.2010 16:03

Před 14 dny jsem rodila v Podolí a můžu jen chválit. Pokud budu mít druhé dítko, tak rodit půjdu určitě zase do Podolí. Na porodním sále jsem měla skvělou PA Zuzanu Novákovou, moc mi pomáhala a povzbuzovala mě. Klystýr mi dělali, ale proti němu já nic nemám, nijak mě neholili, ale já byla z domova oholená dost :o) Nechala sem si dát i epidurál, protože ty kontrakce jsem měla fakt dost bolestivé a dlouho a moc sem se neotevírala, tak už to bylo dlouhé (voda mi praskla o půlnoci a malý se narodil před 14:30h) a náročné. Takhle jsem aspoň nabrala síly na náročný konec. Ze začátku sem tlačila na porodní stoličce, pak jsem stála a držela sem se postele a při kontrakci šla do dřepu a když už byl malý připravený a já otevřená, lehla sem si na lehátko a přišlo závěrečné tlačení. Malý měl skoro 4kg a několikrát se hlavičkou vrátil zpět a taky se zasekl ramínkem, takže bez nástřihu by to nešlo, ale o něm sem prakticky nevěděla :o) Malého nejdříve odnesli odsát, protože se nalokal plodové vody, ale pak mi ho položili na prsa a zkusili jsme ho přiložit. Na sále jsme pak strávili s manželem i s malým cca 2h.
Na oddělení šestinedělí jsem byla na P1. Malého mi pak přinesly cca za 20 minut a nechali mi ho až do cca 21h. Na první noc si ho vzali, abych se vyspala a přinesli mi ho další den po 6h ráno a od té doby jsem ho měla pořád u sebe.
Na P1 jsem byla spokojená, všude bylo čisto a uklizeno, personál milí a měli jsme štěstí na úžasné dětské sestřičky (Ivanku a dvě Lucky). Moooc se nám věnovaly a pomáhaly nám s kojením, s tím od začátku bojujeme, ale nebýt jich, tak bych se vůbec nerozkojila. Zatím kojíme částečně + dokrmuje, ale už to je obrovský úspěch oproti tomu těžkému začátku :o)
Takže já můžu Podolí jen doporučit :o)

Odpovědět


porod červenec 2010terkam1 03.08.2010 21:35

Tak můžu napsat vlastní zkušenost s touto porodnicí a musím říct, že super. Klystýr mi nenutili, ani mě neholili když jsem nechtěla cévkování tak mi taky vyhověli. Jediný co se mi nepodařilo, bylo porod na porodnické židli malýmu hodně padaly ozvy a tak mi to kvůli němu nedovolili. Hodně jsem se bála, aby mi nebyla provedená epiziotomie, upřednostnovala jsem přirozené natržení a také mi vyšli vstříc, natrhla jsem se, ale jen trochu už druhej den jsem mohla normálně sedět. Opravdu super. Mimčo mi hned po porodu běz říkání položili na břicho a hned po zabalení mi ho přiložili k prsu. Malej byl s náma celý dvě hodiny na sále, bylo to super (teda když odmyslim ty bolesti předtím)

Odpovědět


porod červenec 2010terkam1 03.08.2010 21:34

Tak můžu napsat vlastní zkušenost s touto porodnicí a musím říct, že super. Klystýr mi nenutili, ani mě neholili když jsem nechtěla cévkování tak mi taky vyhověli. Jediný co se mi nepodařilo, bylo porod na porodnické řidli malýmu hodně padaly ozvy a tak mi to kvůli němu nedovolili. Hodně jsem se bála aby mi nebyla provedená epiziotomie, upřednostnovala jsem přirozené natržení a také mi vyšli vstříc, natrhla jsem se, ale jen trochu už druhej den jsem mohla normálně sedět. Opravdu super. Mimčo mi hned po porodu běz říkání položili na břicho a hned po zabalení mi ho přiložili k prsu. Malej byl s náma celý dvě hodiny na sále, bylo to super (teda když odmyslim ty bolesti předtím)

Odpovědět


podolí podruhéVlasta K. 12.07.2010 18:06

Včera jsem s vrátila z porodnice se svým třetím miminkem. Porod byl fajn,bez nástřihu, od první kontrakce doma ve 3:18 po narození Ondráška v 6:10. Asistentky super, jen doktorka, co se pak přišla kouknout, byla trochu nervní, ale evidentně unavená(tu noc bylo narváno, byla jsem poslední, koho brali) Na odd. šestinedělí P1 jsem byla z loňska připravená a tudíž ne překvapená, měli nově vymalováno, jen sprchy zas trochu ekl, ale pár dní to člověk vydrží. 72hodin po porodu už jsem byla na cestě domů, takže opět Podolí moc děkuji, vyplatí se rodit tam!!

Odpovědět


i bez registrace - OKLucka 09.07.2010 22:02

Zdravím všechny maminky, které se rozhodují jakou porodnici zvolit. Jako první bych ráda řekla, nedejte na to co se tady píše. Je to vždy případ od případu - jako třeba já. Rodila jsem 13.9.2009, týden před termínem. Původně jsem měla rodit v Krči, kde jsem byla i registrována, ale ta do 14.9. malovala. V neděli 13.9. jsem se probudila, že asi není něco v pořádku a jelikož jsme jeli s manželem k tchýni na oběd, tak jsme to spojili s Podolím a mojí prohlídkou (jelikož když se v Krči maluje, tak tam prostě nikdo není a poslali mě ať si jedu jinam). Připomínám, že jsem v Podolí nebyla registrována. Přijela jsem tam, vyšetřili mě (doktor i sestřičky naprosto v pohodě), napsali zprávu s tím, že se mám další den hlásit v Krči na ultrazvuku. Ale kdyby něco, tak mám přijet. OK. Dojeli jsme k tchýni na oběd a než jsem ho stihla sníst, tak mi praskla voda. Takže jsme se sebrali a jeli zpátky do Podolí. Tam mě přijali bez jakýchkoliv problémů, odrodila jsem a šla jsem na šestinedělí. Moje porodní asistentka naprosto úžasná, doktor taky v pohodě a sestřičky na šestinedělí taky super. Když jsem malého už nezvládala, poprosila jsem sestřičky, vzaly si ho k sobě a já se mohla alespoň trošku prospat. Co se týká přístupu ke kojení, je fakt, že se mi nikdo zvlášť nevěnoval, ale když jsem se zeptala, tak pomohly. Druhá maminka, co byla se mnou na pokoji, měla vpáčené bradavky a sestřičky jí pomáhaly co to šlo. Za 4 dny jsme šli domů. Je pravda, že Podolí je "továrna na děti", ale na druhou stranu proč si tedy stále vybírá tolik maminek? Teď když na to koukám s odstupem času, tak až budeme mít druhé mimčo, bude pro mě důležité aby porodnice měla samostatné porodní sály s vlastním WC a sprchou (což třeba Krč, kde jsem měla původně rodit, neměla). A taky návstěvy mohly na pokoj a ne jen za skleněné dveře, kam se miminka musela vynášet (to má Krč, pokud nejste na nadstandardu). Takže za mě, Podolí OK, ale je to jen můj osobní zážitek :)

Odpovědět


GenialneZuzana 24.06.2010 16:55

Dobry den,neda mi nereagovat na moju skusenost s porodom zo dna 6.10.2007.Uprimne povedane,mala som strach,pretoze sme s manzelom obaja cudzinci ale porod a cela starostlivost dopadli nad nase ocakavania fantasticky.Chcem len podotknut ku komentarom maminkam,ktorym vsetko strasne vadilo jednu vec-pokial sa clovek sustredi na jednu vec,aby porod a miminko boli v poriadku,nebude predsa skumat a zle hodnotit obed alebo tvar sestry a tieto nepodstatne veci idu bokom,nie?.Ved aj oni su len ludia v praci a vyhoviet vsetkym a vsade jednoducho nejde.Moje 4 dni stravene v UPMD boli vynikajuca skusenost,este raz dakujem velmi pekne celemu personalu,ze den narodenia nasej dcerky zostane navzdy najkrajsim dnom.Momentalne zijeme v Portugaslku a ked budem rodit este raz,tak jednoznacne UPMD!!!

Odpovědět


Porod v PodoliSlavka 03.06.2010 15:14

S porodom a starostlivostou v Podoli som bola maximalne spokojna. Velmi ustretovy personal, respektovanie porodneho planu a dobre prostredie. Po porode som vyuzila nadstandard a bolo to super!

Odpovědět


RegistraceRadka 19.05.2010 16:08

S tím, co čtu o registracích v Podolí jsem v šoku. Já sama jsem v Podolí rodila v květnu 2008, registrovala jsem se telefonicky a bylo to v době babyboomu naprosto v pohodě. Plánujeme další miminko, chtěla bych rodit opět tam, navíc bydlím na Praze 4 a tak nevím, co bych vůbec dělala. S Krčí mám špatnou zkušenost, Motol je dost daleko. Je to možná také tím, že zaregistrují maminky odkudkoli a pak je stav, že pražské rodí mimo Prahu a mimopražské v Praze. Mám zkušenost od své kamarádky, která rodila letos v únoru, vozili ji po 3 pražských porodnicích a nakonec skončila v Brandýse nad Labem, bydlí v Praze - Podolí. Možná, kdyby byly přednostně registrované maminky z Prahy, pak by k takovým stavům vůbec nemuselo docházet.

Odpovědět


Hodně divný přístup ke kojení v Podolí Ivana Procházková 05.05.2010 12:10

V uplynulých 2 měsících rodily dvě mé kamarádky v Podolí. Obě dvě skončily po několika hodinách, kdy se "jen pomalu otevíraly", neplánovaně na císařském řezu. Už to je samo o sobě dost podivné. Co mi však připadá skandální, je přístup porodnice ke kojení jejich novorozeňátek. Ačkoli byly obě matky prvorodičky, nejen že za nimi nepřišla žádná sestra, aby jim s kojením pomohla a poradila, ale dokonce jejich miminka celou dobu krmily z lahve Bebou! Jedné to odůvodnily tím, že je po císaři a musí odpočívat a druhé řekly, že s jejími prsy (vpáčené bradavky) stejně nikdy kojit nebude!!! Prvnímu miminku je dnes 7 týdnů a odmítá sát z prsu déle než 3 minuty (když už musí víc sát a stojí ho to námahu, odmítá prs a pije jen z lahve). Druhá maminka nepovolila a po návratu domů lahev nepřipustila. S vpáčenými bradavkami kojí naprosto v pohodě. Obě byly z atmosféry v Podolí poměrně v šoku, cítily se tam velmi nepříjemně, jako cizí a nežádoucí, nikdo se s nimi nepáral, nikdo jim s ničím neporadil. Já osobně rodila 2 děti v Krči a tam jsem měla kvůli pomoci s kojení každé 3 hodiny sestru, která na to velmi přísně dbala, absolvovali jsme dvě hodinové přednášky o péči o miminko a kojení (i při druhém dítěti, ačkoli věděli, že jsem to první kojila 2 roky, musela jsem veškerou jejich podporu absolvovat). Na to, že v Podolí vznikla Laktační liga a jak je to proslulá a populární porodnice, mi tyhle dvě zkušenosti mých kamarádek přišly dost otřesné...

Odpovědět


Hodně divný přístup ke kojení v Podolí Jana 10.05.2010 13:20

Laktační liga je v Krči, ale jinak souhlasím. S kojením, s miminky, s maminkami se na šestinedělí sestry nepáraly. Buď byly protivné a měly přitroublé poznámky (stejně kojit nebudete.. apod.) nebo s vámi mluvily jak s husou (no jak za starých časů - sestra a vy jako školáček) a v lepším případě jednaly rychle. Vyloženě milá tam byla jedna. Má zkušenost 3 roky zpět ;-)

Odpovědět


Hodně divný přístup ke kojení v Podolí Karolina 16.06.2010 21:10

V Podolí sem rodila na začátku roku 2010. Kromě doktorek které nestíhaly a nebyly moc ochotné naopak velmi chválím sestry. Perfektní podpora přiroz. porodu (oproti doktorce. Při kojení mi pomáhaly, paradoxně nejlím uměla poradit ta nejmíň přívětivá sestra.

Odpovědět


Hodně divný přístup ke kojení v Podolí Magda 23.07.2010 01:28

Rodila jsem v Podoli cisarskym rezem na zacatku roku 2010 a take mi prisel pristup ke kojeni zvlastni. Neexistuje jeden oficialni nazor, co sestra - to jiny nazor a jina rada. Dite prikrmovali nejprve materskym mlekem a pak nam vnutili i umelou vyzivu, ikdyz jsem se snazila kojit a zvladnout to sama. Nakonec jsem ale za to byla rada, protoze diky tomu, ze meli v papirech napsane, ze me poucili jak krmit umelou vyzivou a ze dite tuto vyzivu toleruje, nas pustili driv domu, coz pro me bylo dulezite a doma jsem se v klidu rozkojila i bez umele vyzivy.

Odpovědět


Re: Hodně divný přístup ke kojení v Podolí Venda 20.08.2011 22:17

To jsem si měla přečíst před porodem. Bylo to přesně tak, sestry se s náma nepáraly, s prvním kojením mi pomáhal manžel, který si to pamatoval od své sestry a od synovců. A už dlouho jsem nebyla v roli žáčka poškoláčka. Ústav péče o matku a dítě - ústav ano.

Odpovědět


Již nikdy!Petra Malá 15.04.2010 14:28

Jee,ale to jsme rádi!!!! Vaše manželka je nesvéprávna,že ji dali podepsat něco bez Vás? A Vy jste porodník, že víte kdy a proč udělat nástřih? Nebo se Vm bude líbit víc, když ba se Vaše pani počúrávala,nebo si "Vás" už neužila. Asi jo,když maslítejen ne sebe

Odpovědět


Registrace o víkenduKatka 23.02.2010 13:37

Hezký den mamky,prosím máte některá zkušenost s registrací o víkendu? vychází mi 14+0 na sobotu a nevím v kolik tam dorazit, abych mě registrovali... díky za případné rady :o)

Odpovědět


Registrace o víkenduMichaela 26.02.2010 20:53

Já jsem stála na registraci už od 6.10h a byla jsem jako třetí,kdybych přijela na 7hodinu(to už otevírají kartotéku),tak bych měla smůlu.Záleží od kolika jsou v kartotéce o víkendu.

Odpovědět


Registrace o víkenducecilie 15.07.2010 15:52

Take mi to vyslo na sobotu, manzel tam prisel v 6 rano a az do 7 byl jediny. Ve vsedni den to pry ale v tom samem obdobi bylo o dost horsi. Celkem se nas tam pak seslo akorat asi tech 12 maminek takze zadny konflikt. Bylo to v unoru 2010.

Odpovědět


Podolí už neAlena 11.02.2010 23:50

Diky za tu informaci. Moje prvni dite (nar. 2000) dostalo tezkou streptokokovou meningitidu a otravu krve, takze cist, ze Te s odteklou plodovou vodou poslali pry, to me opravdu odrovnalo.

Odpovědět


registrace k ničemuMirka 29.01.2010 15:40

Milí budoucí rodiče,
ráda bych zde připoměla, že ani registrace v ÚPMD vám v případě nějaké porodní vlny nepomůže k tomu, abyste byli v této porodnici přijati. Sama mám takovou zkušenost z ledna 2010. O tuto porodnici je velký zájem, proto to nejsou prázdné fráze, že mohou mít v případě vaší potřeby plno!!!

Odpovědět


příjem nebo odmítnutí bez ohledu na registraciJana 30.01.2010 10:55

Teď je to prý někdy i tak, že hodinu před otevřením jste mezi posledníma a ještě s odřenýma ušima. Zřejmě jak který den. Kdo chce kam.. :-D

Jestli tam ale moc chcete a náhodou se na vás nedostane, tak s rozjetým porodem vás neodmítnou. Pokud registrováni budete a bude stop stav, tak vás přijme třeba zrovna Apolinář, ve kterém registraci nemáte a taky jí tam jinak sami chtějí. Spíš to mají pro pořádek, to se není čemu divit při tom návalu. Ctějí mít nějaká pravidla. Nejsou nafukovací.
Stejně většinou nebudete rodit přesně v termínu, ani ho nemusíte mít přesně vypočítaný. Jde o to, jak v den vašeho porodu budou praskat ve švech.
Přidám info o registraci z právní poradny Aperio:
http://www.aperio.cz/poradna/dotaz.shtml?x=2190399

a zákon o veřejném zdravotním pojištění
§ 11 (právo na výběr poskytovatele péče)
http://portal.gov.cz/zakon/48/1997/11
§ 24 (akutní stav, porod a příjem do péče)
http://portal.gov.cz/zakon/48/1997/24

Takže je lepší se registrovat, aby byl klid na obou stranách, ale odmítnout v den D vás nemohou, takže buďte v pohodě.

Pokud budou mít rezervu a vy přijedete s rozjetým porodem, tak vás dle zákona přijmou i bez registrace.

Pokud budou mít stop stav, tak asi není rozumné tam jet, ať máte registraci nebo ne. Mohli byste v reálu skončit na chodbě..

Odpovědět


NedoporučujiLucie 29.01.2010 08:43

V Podolí jsem rodila v listopadu 2009 a nebyla jsem vůbec spokojená. Porod trval 18 hodin a skončil císařským řezem. Personál byl velice mladý a nevěděl si příliš rady a čekání na kompetentního dokrora bylo nekonečné. Taky mi bylo drsně řečeno:"Paní, nejste tady jediná, tak se uklidněte." Kamarádka zaplatila navíc 15 tis a tento problém neměla:-( Sály jsou moderní,ale pokoje na šestinedělí děsné.
Sestry byly na vyjímky neochotné. Dceru na kojení nosily nepravidelně, dokrmovaly ji a o první přiložení jsem je musela prosit. Propustili mě 4.den s tím, že stehy po císaři si mám vyndat sama. A navíc jsem v jizvě měla zánět, který jsem ještě měsíc léčila.

Odpovědět


registraceVlsta K. 28.01.2010 08:26

Tak jsem se byla včera zaregistrovat do Podolí se třetím mimkem, kamarádka mi řekla, že tam holky jezdí už na pátou, ale je to fáma, do půl šestý tam přišel jeden člověk, do šesti nás tam bylo 5, ale v půl sedmý už 11, takže si myslim, přijít tak tu hoďku předem...co jsem jediný nepochopila bylo, že tam normálně registrovali taťky s průkazkou...byť na stránkách je psáno, že přijít osobně, těch samotnejch taťků tam bylo 5, takže asi to možný je...všem hodně štěstí, Podolí za to stojí(viz můj příspěvěk výše:-))

Odpovědět


registraceZ. 12.03.2010 17:24

My jsme sice byli na řadě desátí a odčekali si tam hodinu v bláhové naději, že máme místo jisté, ale poslední vzali slečnu před námi, tedy devátou a nám řekli, že už mají plno. Takže tam zřejmě už měli někoho protekčně napsaného dopředu nebo nevím..

Odpovědět


Re: registrace- 30.07.2012 11:09

Take jsem to zazila, byla jsem druha a uz v prehledu bylo napsano vice jak 2 jmena (opravdu jsme sli k zapisu dle poradi prichodu).

Odpovědět


Zpět na stránku Porodnice Praha 4 - Podolí

Váš názor, Vaše zkušenost

Antispamový test, opište prosím text:

raptcha.png